Skip to main content

Overgestapt van ziggo naar kpn vandaag is de ingangsdatumĀ 

mijn man is begonnen met aansluiten want dat kan je makkelijk zelf werd er door de KPN medewerker gezegd.

maar blijkt dat je een telefoon aansluiting moet hebben? Die zit er bij ons dus niet

oud huis, maar in 2018 door vorige evenaar verbouwd en kruipruimte is volledig afgesloten. Nieuwe betonnen vloer met vloerverwarming dus kan ook niet zomaar open gemaakt

Wat nu? We kunnen niet zonder internet mijn man is zzp-er

welke oplossing?

tot vandaag hadden we ziggo en dat werkt dus blijkbaar anders in de meterkastĀ 

Bel met de klantenservice 0800-0402 en vertel dit verhaal. Er zal een gratis monteur komen. Het komt heel af en toe voor dat de aansluiting niet te vinden is. Dan zal u terug maar Ziggo moeten.Ā 


Hartelijk bedankt! Morgen 8 uur ga ik direct met kpn bellen

Ā 


Bel met de klantenservice 0800-0402 en vertel dit verhaal. Er zal een gratis monteur komen. Het komt heel af en toe voor dat de aansluiting niet te vinden is. Dan zal u terug maar Ziggo moeten.Ā 

Ā 

Als het aansluitpunt niet te vinden is kan een monteur hier een ticket voor laten aanmaken en dan wordt er door een andere partij gezorgd voor een aansluiting. Dit is overigens de manier hoe het bij bekend is. Ik heb ook eens op dit forum gelezen dat deĀ klant zit zelf moet aanvragen viaĀ www.mijnaansluiting.nl. Maar aan de laatste optie zitten kosten verbonden.Ā 


Hi @EvdWH,

Wat zuur dat onze aansluiting weggewerkt lijkt te zijn door de vorige eigenaar šŸ˜• Ik doe even de voorzichtige aanname dat je inmiddels al met ons gebeld hebt en hoop dat mijn telefonische collega's je meer duidelijkheid hebben kunnen geven over de mogelijkheden!

Ā 


Helaas is het niet op te lossen. Er zit geen aansluiting , d.w.z. misschien ergens onder de betonnen vloer, maar helaas kunnen we daar niet bij.

inniddels is er contact geweest en we gaan terug naar Ziggo

Ā 

Ā 


Heel jammer, maar wel fijn dat jullie weer terug kunnen naar Ziggo @EvdWHĀ 


Reageer