Skip to main content
Beantwoord

Geen aansluitpunt meer op Experia Box

  • September 7, 2020
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

Mij wordt aangeraden de wifiversterker  te bekabelen, maar er is geen aansluitpunt meer over op de router. Alle drie bezet. Wat nu? Ik heb nu niet voldoende wifiontvangst om te werken op de werkakmer op zolder.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door PeterG

Op de lager gelegen verdieping een switch gebruiken en daar extra wifi-accesspoint

Of de (tweede) KPN superwifi plaatsen. Voor die tweede superwifi (het is een set van 2) is geen kabel/switch nodig.

De eerste superwifi dan wel via switch aansluiten bij het modem. Want die moet wel bedraad verbonden.

De webshop van KPN: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • September 7, 2020

  • September 7, 2020

Hallo @Zolderwerker , daarvoor kun je een switch kopen, een geschikte zie je via de link bij de KPN webshop:

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/511342/switch-netgear-gs105e/?pos=219


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • September 7, 2020

Op de lager gelegen verdieping een switch gebruiken en daar extra wifi-accesspoint

Of de (tweede) KPN superwifi plaatsen. Voor die tweede superwifi (het is een set van 2) is geen kabel/switch nodig.

De eerste superwifi dan wel via switch aansluiten bij het modem. Want die moet wel bedraad verbonden.

De webshop van KPN: https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/