Skip to main content

Ik heb net mijn router gekregen en heb ook de stappen van kpn gelezen maar kan geen wandcontactdoos vinden voor mijn rooter.

Gevonden 

 


Die zou er toch echt moeten zijn. In de woonkamer wellicht. Volg de draad boven het witte kastje boven de blauwe kabel. Dat is de kpn lijn. 


Die zou er toch echt moeten zijn. In de woonkamer wellicht. Volg de draad boven het witte kastje boven de blauwe kabel. Dat is de kpn lijn. 

 

Heb al gezocht in het hele woning en de enige aansluitingen dat ik wel heb gevonden zijn deze 3 

 


Gevonden! 

 


Daar kan een vierpolige stekker in, als het goed is zit die in het installatiepakket 

Zo een


Daar kan een vierpolige stekker in, als het goed is zit die in het installatiepakket 

https://www.karwei.nl/assortiment/q-link-telefoon-stekker-tweeweg-modulair-4-polig-wit/p/B547148?store=%5Bstore_code%5D&gad_source=1&gclid=Cj0KCQiA6vaqBhCbARIsACF9M6mJALW_l_7OKrTBMyJEi1Ej7KGNNXqSb9BR-KWS81FahblIy6zXU5waAsDIEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

Ja, ik bedoel voor de andere kabel met gele aansluiting, want volgens mij die moet ook nog aangesloten worden

 


Die is voor tv. Die kun je in 1 van de gele poorten achterop de modem doen, en in de ontvanger. Als je tv hebt, tenminste.


Gevonden! 

 

Daar kan een vierpolige stekker in, als het goed is zit die in het installatiepakket 

Zo een

Â