Skip to main content

Ik heb 1 vraag gesteld op Topic.

Helaas geen antwoord van KPN ontvangen.

Nu krijg ik wel elke dag Topic emails, bij instellingen staat ALLES OP NEE, en het stopt niet. Wie helpt mij??

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

Hallo @Wijker wat voor bericht krijg je dan? Kan je hier een voorbeeld geven van de onderwerp regel? Dan kijken we even met je mee en kunnen we aanwijzingen geven.

In elk forum mailtje staat aangegeven “Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp” en wat je daarvoor moet doen. Heb je daar al naar gekeken?


Hallo @Wijker 

Is het gelukt om de mailtjes te stoppen? Zo niet, geef dan wat meer info en dan helpen we je verder.

*edit: ben benieuwd of ik nog een reactie krijg :thinking:  als topicstarter “ALLES OP NEE” heeft gezet :yum:


Ik log in via mijn kpn id.

Er staat klik op het hoofdnenu?

Is dat de groene balk bovenaan met het forum menu. 

Kies daarna je topic, maar die keuze komt niet te voorschijn.

Welke keuze moet ik daar maken om de mails stop te zetten.


Hallo @Wijker gaat het om een mailtje met onderwerp “Reactie op bericht” ?

Klik dan op de link in deze uitleg, log in en klik in de lijst op de groene ster links naast het topic.

  • Wil je geen berichten meer ontvangen over dit onderwerp? Verwijder het topic dan uit je favorieten. Dit doe je op het forum zelf.
    Klik op deze link om naar je favorieten te gaan. Als je niet ingelogd bent, moet je dat eerst doen. Klik daarna in het overzicht op de groene ster naast het topic om hem te verwijderen uit de favorieten

P.S. heb je in je forum instellingen, na alles op Nee gezet, ook geklikt op “Sla wijzigingen op” ?


Hi @Wijker, bedankt voor je bericht!

Wanneer je alles wil uitschakelen dien je overal ‘nee' te selecteren bij instellingen inderdaad. Belangrijk is dat je daarna ook klikt op 'sla wijzigingen op', maar eigenlijk ga ik er vanuit dat je dat al gedaan hebt. Nadat je dat gedaan hebt zou je geen berichten meer van ons moeten ontvangen over topics. 

Een laatste optie is nog om je Forum account te verwijderen (kan ik voor je regelen). Mocht je dan in de toekomst weer op het Forum terug willen komen, dan kan je een nieuw account aanmaken!

Ik hoor graag of ik nog iets voor je kan betekenen hierin!


Reageer