Skip to main content
Beantwoord

Geen basissignaal aanwezig

  • August 28, 2020
  • 3 reacties
  • 44 keer bekeken

Wat betekent dat er geen basisignaal is in huis?

Beste antwoord door Hanna_

Hoi @Mady1964, welkom op het forum.  Wat vervelend dat de monteur geen duidelijkheid heeft kunnen verschaffen.

Met basissignaal bedoelt de monteur hoogstwaarschijnlijk de verbinding vanuit de centrale naar jouw woning. Ben je al klant van KPN of heb je een nieuw abonnement aangevraagd? Als je jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel toevoegt kan ik met je mee kijken.

Als je verder nog vragen hebt ben je welkom om ze hier te stellen. :smiley:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

  • Auteur
  • August 28, 2020

Basisignaal dus

 


  • Auteur
  • August 28, 2020

Basissignaal is niet aanwezig in de woning volgens de monteur. Wat dan te doen?


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 2, 2020

Hoi @Mady1964, welkom op het forum.  Wat vervelend dat de monteur geen duidelijkheid heeft kunnen verschaffen.

Met basissignaal bedoelt de monteur hoogstwaarschijnlijk de verbinding vanuit de centrale naar jouw woning. Ben je al klant van KPN of heb je een nieuw abonnement aangevraagd? Als je jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel toevoegt kan ik met je mee kijken.

Als je verder nog vragen hebt ben je welkom om ze hier te stellen. :smiley: