Skip to main content
Beantwoord

Geen (bedraad) internet

• May 22, 2020
  • 36 reacties
  • 912 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

36 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 23, 2020

De kabel die je tussen de PC en de experia hebt zitten is dat dezelfde als je voor de airport gebruikt of een andere. Is het een zelfgemaakte of een kant en klare.

Ik zou anders toch eens een geheel nieuwe kabel te gebruiken van de experia naar de PC toe.

• Auteur
  • Topper
  • May 23, 2020

De kabel die je tussen de PC en de experia hebt zitten is dat dezelfde als je voor de airport gebruikt of een andere. Is het een zelfgemaakte of een kant en klare.

Ik zou anders toch eens een geheel nieuwe kabel te gebruiken van de experia naar de PC toe.

ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat het niet de kabel is. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • May 23, 2020

ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat het niet de kabel is. 

Had ik over het hoofd gezien maar kan verder weinig meer bedenken. Ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met kabels die nieuw waren en het niet deden. Een andere er tussen en alles direct werken. 

• Auteur
  • Topper
  • May 25, 2020

Gaat er ook nog een KPN medewerker naar dit probleem kijken?

Erwin van KPN
Moderator

Raar probleem. Zullen we die experiabox eens proberen om te ruilen? 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 11, 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

• Auteur
  • Topper
  • June 11, 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Hallo Erwin,

Ik heb je hele vorige reactie gemist. Maar ja graag laten we het omruilen eens proberen want het werkt nog steeds niet namelijk. 

m.v.g.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @JTimmerman . Ik heb je laatste reactie helemaal gemist. Mijn excuses.

Er  is een nieuw modem onderweg. Heb je de SMS ontvangen?

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @JTimmerman . Ik wil graag zeker weten dat het goed is gegaan. Heb jij de SMS ontvangen?

• Auteur
  • Topper
  • July 3, 2020

Hoi @JTimmerman . Ik wil graag zeker weten dat het goed is gegaan. Heb jij de SMS ontvangen?

Hallo @Erwin_ ja het ligt klaar bij het post punt. Ik ga het morgen omruilen. 

groeten,

Haroldine
Deelnemer
  • Deelnemer
  • May 10, 2021

@JTimmerman , heeft het gewerkt met het nieuwe modem?

Ik heb exact hetzelfde probleem en met mij tig anderen, net twee dagen bij KPN en al twee dagen kwijt aan dit netwerkprobleem.

Hoor graag of je een oplossing gevonden hebt.

Bedankt!