Skip to main content

Hallo,

 

Ik zit sinds enkele maanden bij KPN. Voorheen had ik qua internet etc. de volgende setup: modem van leverancier in bridge modus en internet/wifi verzorgd door apple airport extreme. Maar zoals we weten kan dat niet met de Experia box. Om die reden leek het mij niet meer noodzakelijk om nog een extra router ertussen te hebben dus deze heb ik verwijderd. Wat blijkt nu, bedraad internet vanaf Experia box naar pc werkt niet. Alles al geprobeerd. Rechtstreeks aangesloten, drivers op PC ververst, reset van de box naar fabrieksinstellingen, niks werkt. Maar zodra ik simpelweg de apple extreme er weer tussen zet, dan werkt bekabeld internet. Ik heb de oneindige zelfhulp loop op jullie website al geprobeerd, zonder succes. Ik heb ook al 30 minuten in de wacht gestaan via jullie telefoonnummer, ook geen succes. 

Graag advies hoe ik simpelweg bedraad internet kan krijgen uit jullie standaard modem op mijn PC.

 

(@kpn personeel: mijn gegevens staan al ingevuld in mijn account)

De kabel die je tussen de PC en de experia hebt zitten is dat dezelfde als je voor de airport gebruikt of een andere. Is het een zelfgemaakte of een kant en klare.

Ik zou anders toch eens een geheel nieuwe kabel te gebruiken van de experia naar de PC toe.


De kabel die je tussen de PC en de experia hebt zitten is dat dezelfde als je voor de airport gebruikt of een andere. Is het een zelfgemaakte of een kant en klare.

Ik zou anders toch eens een geheel nieuwe kabel te gebruiken van de experia naar de PC toe.

 

ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat het niet de kabel is. 


 

ik denk dat het inmiddels duidelijk is dat het niet de kabel is. 

Had ik over het hoofd gezien maar kan verder weinig meer bedenken. Ik heb zelf ook wel eens problemen gehad met kabels die nieuw waren en het niet deden. Een andere er tussen en alles direct werken. 


Gaat er ook nog een KPN medewerker naar dit probleem kijken?


Raar probleem. Zullen we die experiabox eens proberen om te ruilen? 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Hallo Erwin,

 

Ik heb je hele vorige reactie gemist. Maar ja graag laten we het omruilen eens proberen want het werkt nog steeds niet namelijk. 
 

m.v.g.


Hoi @JTimmerman . Ik heb je laatste reactie helemaal gemist. Mijn excuses.

Er  is een nieuw modem onderweg. Heb je de SMS ontvangen?


Hoi @JTimmerman . Ik wil graag zeker weten dat het goed is gegaan. Heb jij de SMS ontvangen?


Hoi @JTimmerman . Ik wil graag zeker weten dat het goed is gegaan. Heb jij de SMS ontvangen?

Hallo @Erwin_ ja het ligt klaar bij het post punt. Ik ga het morgen omruilen. 
 

groeten,


@JTimmerman , heeft het gewerkt met het nieuwe modem?

Ik heb exact hetzelfde probleem en met mij tig anderen, net twee dagen bij KPN en al twee dagen kwijt aan dit netwerkprobleem.

Hoor graag of je een oplossing gevonden hebt.

Bedankt!