Skip to main content
Vraag

Geen beeld en geen internet en klantenservice kon mij niet helpen

• May 4, 2026
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

Gisteren 3-02-2026 de hele middag en ook in de avonds had ik geen beeld en geen internet na een reset van de modem krijg ik internet voor misschien 10 seconden en valt hij weg ik heb KPN gebeld maar de persoon die ik aan de telefoon had kon mij niet verder helpen is dit gebruikelijk ? In ieder geval heeft dit mij totaal niets geholpen ik vind dit een zeer negative zaak 😠

5 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • May 4, 2026

Beste ​@Geen beeld en geen internet je bedoelt waarschijnlijk  3-05-2026.

Gewoon nu nog een keer bellen met 0800 0402 of via X, Facebook en Instagram.

Of een terugbelverzoek via onderstaande link:

terugbelverzoek

Succes

Bedankt JanD voor je bericht het is inmiddels opgelost de compensatie is een vlop.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Geen beeld en geen internet, welkom op de community. Goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is. Als je telefonisch contact opneemt (of door zelf te bellen of door een terugbelafspraak te maken) zouden ze je wel moeten helpen. Dat dat niet kon verbaasd me, dat is niet hoe het hoort te gaan. De tweede keer dat je contact had ging dat beter begrijp ik, waarbij het ook opgelost kon worden. Weet je ook hoe het is opgelost? De oplossing die voor jou heeft geholpen kan anderen mogelijk ook helpen.

Ze zijn bezig geweest met de glasvezel zei men bij kpn zonder ons in te lichten wat ik volgens mij zeer ongepast is.

Jasper van KPN
Moderator

Als er onderhoud is of een storing wordt er vaak wel een melding via sms gestuurd inderdaad. Bij onderhoud over het algemeen ook van te voren, zodat je weet dat het komt. Maak je ook gebruik van de MijnKPN app? Naast de sms-jes over storingen en onderhoud worden ze ook in de MijnKPN app weergegeven.