Skip to main content

Vanaf vrijdag 18 december 2020 heb ik dagelijks dat alle apparatuur die is bekabeld de hele middag niet meer werkt. Mijn Wifi verbinding werkt dan gelukkig nog wel goed. Maar mijn pc's in huis, mijn digitale tv-ontvangers, mijn camera's, mijn Sonos muzieksysysteem, dus echt alles wat bekabeld is werkt niet meer. Aan het eind van de middag dan werkt alles weer perfect. Wat kan hiervan de reden zijn? IP-conflicten? max belastbaarheid van mijn netwerk bereikt? Ik heb geen flauw idee. Wie kan me een stap verder helpen? 

Welkom op het forum @witte0522. Laten we kijken wat er aan de hand is. Heb je al een reset van je modem gedaan zoals aangegeven bij stap 2? Daarnaast zou het kunnen zijn dat inderdaad een apparaat de problemen veroorzaakt. Wat je zou kunnen doen is de apparaten afkoppelen en stuk voor stuk aankoppelen om te zien of het probleem daarbij ontstaat. Laat je even weten of de reset heeft geholpen?


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!