Skip to main content
Beantwoord

Geen bevestiging ontvangen

• September 19, 2020
  • 4 reacties
  • 33 keer bekeken

Ik heb hetzelfde probleem. 1 september bestelling geplaatst. Nog steeds geen ontvangstbevestiging. Kan ook niet zien wat de status is van de bestelling.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @Mr.el, dank je wel voor jouw bericht en welkom op ons forum. Het komt soms voor dat de bevestiging in de map met ongewenste mail terecht komt. Zou je kunnen controleren of de mail wellicht hierin is gekomen? Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag en ga ik verder voor je aan de slag!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• September 21, 2020

Hallo @Mr.el , wat is jouw probleem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • September 21, 2020

Ik heb KPN internet & Tv besteld maar geen ontvangstbevestiging omvangen van de bestelling. Hierbij heb ik gebruik gemaakt van de overstapservice.

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2020

Hi @Mr.el, dank je wel voor jouw bericht en welkom op ons forum. Het komt soms voor dat de bevestiging in de map met ongewenste mail terecht komt. Zou je kunnen controleren of de mail wellicht hierin is gekomen? Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag en ga ik verder voor je aan de slag!

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • September 28, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!