Skip to main content
Hallo,

Ik ben recent overgestapt naar een andere provider en heb gebruik gemaakt van de overstapservice van deze provider. Van mijn nieuwe provider kreeg ik een melding dat de KPN op de hoogte was van de overstap, de bevestiging bleef uit. Nu zit ik te wachten op de instructies en retourdoos voor de apparatuur, helaas geen taal noch teken van KPN.... Het zo maar opsturen zonder instructie lijkt mij ook geen prettig idee.
Goedenavond @wouter1965, bedankt voor je bericht!



Ik zie dat je ook in dit topic hebt gereageerd, maar ik help je hier even verder!



Ik begrijp dat je zit te wachten op een bevestiging van je opzegging bij KPN, wat door een andere provider is geregeld. Dat snap ik heel goed! Daarom kijk ik graag even met je mee, maar dat kan niet zonder gegevens.. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en het klantnummer van KPN? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan ga ik op zoek naar enige opheldering!
Aangevuld..
Bedankt @wouter1965!



Per 23-05 (vandaag dus) is de opheffing gereed. Als het goed is heb je daar ook gister of vandaag de bevestiging van gehad! Een beetje laat, daar ben ik het wel met je over eens. Waarom dit niet eerder is gekomen durf ik niet te zeggen, maar de opheffing is inmiddels uitgevoerd en gebruik je dus geen KPN meer. Je zal nog een verrekening krijgen in juli vanwege de abonnementskosten op de factuur van mei.
Susan, ik heb inderdaad de bevestiging van de opzegging binnen en heb de apparatuur ontkoppeld.

Eigenlijk had ik ook een retourdoos met een lijst wat ik moet retourneren verwacht......die heb ik nog niet mogen ontvangen.

Groet,
Fijn om te lezen! Binnen 2 weken zal je de retourdoos ontvangen, en hierbij ook de informatie wat retour moet. In ieder geval de tv-ontvangers, Experia Box en bijbehorende stroomadapters.

Wil je niet wachten op de retour doos? Dan kan je het ook zelf in een doos doen en retour sturen via de informatie op onze website!

Reageer