Skip to main content

Okay, hij hangt. Aan touwtjes. Maar dat kan vast mooier. Maar in de verpakking was geen bevestigingsbeugel bijgeleverd. Hoe kan ik die nabestellen?

 

@Ruud Kessels Die kun je niet nabestellen, ophangbeugel bestaat niet voor de V10a.

 

Gewoon in de muur 2 schroeven op de zelfde afstand van elkaar als de ophang sleufgaatjes aan de achterkant van je V10a.


Hallo @Ruud Kessels , er is geen ophangbeugel.

Je hangt een Experia Box V10A op aan twee schroefjes in de openingen bij de pijltjes.
De vaste beugel aan de onderzijde houdt de ruimte vrij voor de kabels/connectors.

 


…. en de voet kan en mag niet verwijderd. Dient als ‘afhouder’ voor de stekkers/kabels.

Of maak een plankje in de meterkast om hem daarop te plaatsen.

En zo werkt het toch ook? Mooi? Nee. Maar hoe vaak kijk je in de meterkast?


Je ziet bovenin die foto een houten balk, dat lijkt mij de ideale plek om die 2 schroeven in te draaien en de experiabox daaraan op te hangen, scheelt i.i.g. weer boren in de muur.


@PeterG , Hoeft zo te zien niet te mooi te zijn, zit nog een hoop oud zeer van de kabelboer in die kast.

En trouwens, liever een goed werkend dan een mooie router, ik heb een hele mooie beugel met een foeilijke router er aan, maar de Fritzbox7583 is een dijk van een router.