Skip to main content

Goedemorgen,

 

Ik heb tot 2 keer toe mijn verhuizing doorgegeven, maar ik heb geen bevestigingsmail gekregen. Daarnaast laadt MijnKPN Overzicht maar half (ligt het misschien daaraan) en is er werkelijk nergens een telefoonnummer te vinden op de pagina zelf. Ik ga verhuizen waar mogelijk mijn huidige internet-abbonement niet zal werken, en daarom wil ik graag contact opnemen met KPN.

Goedemorgen @Imieb en welkom! Door drukte kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht: excuses voor de late reactie! Heb je intussen al een bevestiging van jouw verhuizing ontvangen? Zo niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van de afdeling Verhuizingen: zij helpen jou graag verder! 
Zij zijn telefonisch bereikbaar via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur. Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken. Laat je weten of het gelukt is om met hen contact op te nemen?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is om de verhuizing bij ons te regelen. Anders weet je ons te vinden!