Skip to main content
Antwoord

Geen brief ontvangen voor afspraak Glasvezel

• November 19, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallootjes,

Ik heb afgelopen maand glasvezel besteld, daarin werd aangegeven dat ik een brief zou krijgen met een datum + tijdstip voor een afspraak zodat de monteur het kastje kan monteren (glasvezel ligt al in de straat, dus alleen in de woning nog.

Dit gaat morgen in, ik heb al contact gezocht met KPN netwerk en zeiden dat ik nog wat binnen kreeg. Het is nu 1 dag van tevoren en nog steeds niks. Ik had net pas tijd om te bellen, maar zijn al gesloten.

De bestelling zelf heb ik ook nog niet ontvangen, ik ben dus bang dat er morgen helemaal niemand komt en nog langer moet wachten op de aansluiting. Zijn er meerdere mensen die hier last van hebben gehad? Ik weet nu ook niet wat ik kan verwachten en wat ik kan doen.

Ook heb ik geprobeerd mijn abonnement + bestelling toe te voegen aan mijn account, maar lijkt dus ook niet te lukken.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Timmehh1203 ,

Als de glasvezel nog niet bij jou thuis naar binnen is gebracht, dan gaat dat vandaag niet goedkomen als er geen afspraak is gemaakt. 

Ik zou nu eerst weer contact opnemen met de klantenservice van KPN om daar navraag te doen naar de status.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

3 reacties

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • November 19, 2025

@Timmehh1203 Bij https://netwerk.kpn.com/formulieren/aansluit-afspraak/#stap-1 kan je de bestaande afspraak zien of wijzigen, zelfs als je geen brief ontving. Natuurlijk alleen als de afspraak bestaat.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 20, 2025

Hallo ​@Timmehh1203 ,

Als de glasvezel nog niet bij jou thuis naar binnen is gebracht, dan gaat dat vandaag niet goedkomen als er geen afspraak is gemaakt. 

Ik zou nu eerst weer contact opnemen met de klantenservice van KPN om daar navraag te doen naar de status.

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • November 21, 2025

Hi ​@Timmehh1203, welkom allereerst bij ons. Fijn om te zien dat andere users je op gang hebben geholpen. 

Als ik het goed begrijp heb je een bestelling kunnen plaatsen bij ons. Dat betekent dat je adres bij ons als provider bekend is. Neem in dit geval contact met ons op, ik quote ​@Noordzee die het goed uitlegt.