Skip to main content

Ik heb het idee dat de experia v8 geen constante internet en daarmee ook wifiverbinding oplevert.

heb ik gewoon een nieuwere nodig!

ik wil eigenlijk gewoon een nieuwe, want ik heb met mijn gezin te vaak problemen met de verbinding.

 

Of een ander modem het probleem oplost is nog maar de vraag.  Kan je iets meer vertellen over de problemen? Wat is er zoal aangesloten qua randapparatuur op het modem? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten die data via het electriciteitsnetwerk versturen? Heb je wifi versterkers staan? Gaan er andere lampjes branden er op het modem bij uitval?


Hoi, ik heb geen wifiversterker. 2 bekabelde computers. 1 bekabeld tv-kastje.

wireless lampje en internetlampje op de router knipperen. De lampjes power, voice, broadband en tv branden constant en upgrade, wps en eco branden niet.

af en toe kunnen wisselende mobiele devices geen contact met wifi maken hoewel het symbooltje op het mobieltje/ipad wel aangeeft dat er wifi is. aan en uit zetten van de wifiop dat apparaat helpt niet. De router resetten wel.

geen ideewat er dan dout gaat.

 

 


Dat ziet er toch keurig uit. En hoe is de wifi snelheid?


Welkom bij ons op het forum @Marg64. Joep heeft je al op weg geholpen zo te zien, dat is fijn! De lampjes die je beschrijft zijn goed, daar gaat niets mis mee. Ik ben net als hem benieuwd naar de snelheid die ja haalt als je wel verbonden bent. Ter vergelijk kan je ook een speedtest doen met een bekabeld aangesloten computer.

Je kunt de Wifi manager op onze site ook doen, die helpt om het Wifi netwerk zo optimaal mogelijk in te stellen.