Skip to main content
Beantwoord

Geen contact met klantenservice mogelijk. Krijg geen persoon te spreken.

  • 13 September 2024
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Op de contact pagina van KPN (https://www.kpn.com/service/ugs) zijn er een paar opties om contact op te nemen.

De eerste is de chatbot "Dot". Deze is compleet waardeloos. Snapt de vragen niet en geeft alleen maar standaard antwoorden. Als je vervolgens vraagt een medewerker te spreken krijg je "Sorry, ik heb je niet goed begrepen.".

Vervolgens de "Maak een belafspraak" knop maar geprobeerd. Deze stuurt je ook weer naar die shitty chatbot. Op de vraag "Ik wil een belafspraak maken" krijg je het antwoord "Een medewerker spreken? Dat kan! Wat is je vraag?" (hoezo kan die dat nu opeens wel?). Vervolgens herhaal ik mijn vraag en kom ik weer opnieuw in de standaard antwoorden loop terecht.

 

Mijn vraag gaat overigens over een verhoging van mijn internetkosten. Deze waren €52,50 per maand en nu opeens €54,49. Voor nieuwe klanten is dit nog wel gewoon €52,50 volgens de site.

 

Weet iemand een internetaanbieder die vaste klanten niet probeert te naaien en die nog wel fatsoenlijk te benaderen is?

Het zal de inflatiecorrectie zijn. Dit is bij iedere provider zo. Het staat waarschijnlijk op de vorige factuur dat het zou gaan gebeuren. 


Hoi @DavidvtW en bedankt voor jouw bericht :)

 

Het zal de inflatiecorrectie zijn. Dit is bij iedere provider zo. Het staat waarschijnlijk op de vorige factuur dat het zou gaan gebeuren. 

Dit is ook de enige verklaring die ik hier zo voor kan bedenken. Je wordt in ieder geval niet bedonderd, die garantie krijg je van me. Mocht je hier toch nog verdere of aanvullende vragen over hebben, dan zou mijn advies zijn om eens met onze helpdesk te bellen op het gratis nummer 0800 0402 (en geef dan vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Reageer