Skip to main content

Kan iemand mij helpen probeer al 2 dagen iemand van KPN te bereiken maar wordt steeds afgescheept met een bandopname waar ik niks aan heb. Al 2 dagen geen televisie telefoon en internet heb dit nog nooit meegemaakt bij Telfort waar betaal ik dan voor? Klantenservice van Telfort was teminste bereikbaar als je ze nodig had. Vraag mij af of ik niet beter een andere provider moet nemen?

Hoi  @SayaSalome, welkom op het forum! Ik heb je bericht afgesplitst naar een eigen topic, dan kunnen we je sneller helpen. Wat vervelend dat je al twee dagen zonder diensten zit. We helpen je daar graag bij. Vul je forum profiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan pakken we dit met je op!


Dank je wel Erik maar heb inmiddels contact gehad met KPN morgen komt de monteur langs om het probleem op te lossen. 


Fijn dat er actie ondernomen is, @SayaSalome. Is het probleem verholpen? 


Ja alles doet het weer goede service van Kpn

dank je wel voor de belangstelling.


Geen dank,@SayaSalome. Bedankt voor de terugkoppeling. Fijn om te lezen dat het is opgelost 🙂 Ik sluit je topic. Mocht je nog eens een vraag hebben / probleem ervaren, kom gerust nog eens terug op het KPN forum. We helpen graag! 


Reageer