Skip to main content

ik heb helemaal geen wifi in huis ik wil graag vergoeding tegemoet komt want dit is niet de bedoelin en als er wat moet gebeuren doen jullie maar s nachts

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

ik heb helemaal geen wifi in huis ik wil graag vergoeding tegemoet komt want dit is niet de bedoelin en als er wat moet gebeuren doen jullie maar s nachts

Doet de tv het ook niet?


Nee niks mijn kinderen worden helemaal gek


Hoi @Xzeynaa78 welkom! Begrijp ik goed dat je dus eigenlijk helemaal geen diensten hebt op dit moment, geen internet, en geen tv? Dan lijkt het me namelijk handiger om bezig te gaan met oplossen :)

In eerste instantie, probeer dit:

Als dat niet helpt en je hebt een glasvezelverbinding:

  • maak het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos

 

Als dat ook niet helpt, of je hebt geen glasvezel, beantwoord de volgende vragen:

Hoe branden de lampjes op je Experia Box? En welke Experia Box is het? Als je een glasvezelverbinding hebt, hoe branden de lampjes op het glasvezelpunt? Wat zie je op de tv, geeft die ook een foutmelding?

Vul, tenslotte, ook je forumprofiel in. Dan kan ik hier een kijkje nemen.

 


Alles deed weer tegen de avond gisteren


Goed om te horen dat het gisteravond nog is opgelost! Hou het in de gaten. Mocht je nu of in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden.


Nou doet ie het weer niet dit is niet leuk meer

 


Ja kom op zeg dit kan toch niet zo jongens om half 8zal het weer gaan doen dit is al 3 dagen zo aan de gang kom oppp!!

 


Ai, dat is vervelend dat het er nu toch weer uitklapt, @Xzeynaa78. Is het weer de gehele verbinding die het niet doet? Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt, dan gaan we hier naar kijken. Beantwoord ook de vragen die ik eerder stelde:

 

Hoe branden de lampjes op je Experia Box? En welke Experia Box is het?

Als je een glasvezelverbinding hebt, hoe branden de lampjes op het glasvezelpunt? 

Wat zie je op de tv, geeft die ook een foutmelding?

 

 


Experia box 10 ennals ik tv aanzet zie ik niks


Hi @Xzeynaa78, Helaas kunnen wij je niet helpen zonder gegevens en zonder de antwoord op de vragen die Erik heeft gesteld. Kun je hier alsnog antwoord op geven en je profiel voorzien van je gegevens? 
We helpen je namelijk graag verder. 


Dag @Xzeynaa78 Ik zie dat je inmiddels enkele gegevens hebt achtergelaten. Hoe is de situatie nu. Als het probleem nog speelt, kun je dan antwoord geven op de vragen die collega Erik aan je stelde? 


Wat heb ik achtergelaten dan heb ik de storing veroorzaakt niet dus het is experia box e10 ik had geen beeld geen internet wat voor info wil je nog meer


Ok

 


Maar goed alles doet weer🤗


Erik stelde je een aantal vragen, over hoe zaken zijn aangesloten en over je Experia Box. Dat is de info die we nodig om je te kunnen helpen. Met alleen ‘hij doet het niet’ kan ik niet zien wat er mis is. 😉 Maar het werkt weer, lees ik. Gelukkig! :) 


Ik heb toch geschreven dat het experia box e10 was


Fijn dat het nu weer werkt, Zeynep. Mocht het toch weer uitvallen, dan raad ik je aan om telefonisch contact op te nemen via 0800-0402 (gratis) dan kan er ter plekke met je meegekeken worden en dingen doorgemeten.