Skip to main content
Vraag

Geen diensten en ik krijg geen contact met een medewerker van KPN

• February 17, 2025
  • 13 reacties
  • 251 keer bekeken

Mijn overstap is geregeld, mijn sim is geactiveerd, maar ik heb geen vaste telefoonverbinding, geen mobile verbinding, geen TV, maar ik kan niet via email een medewerker bereiken en de chatbot is eigenlijk niet geschikt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

Via e-mail is ook niet echt geschikt omdat dit een eenrichtingsweg is. Om deze redenen hebben grote bedrijven geen e-mail klantenservice hiervoor. En je zit natuurlijk ook met persoonsverificatie.

Kan je niet met een telefoon in de buurt 0800-0402 bellen? Of via de contactpagina een terugbelafspraak inplannen voor een telefoonnummer waarop je wel op bereikbaar bent?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2025

Nee kan niet. Als het technisch mogelijk was geweest had ik het zeker gedaan 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2025

Bent u medewerker van KPN?

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

Bent u medewerker van KPN?

Nee, een tevreden klant die graag andere klanten helpt op dit klant-helpt-klant forum. Je kan wachten op een KPN medewerker die hier reageert, maar het is denk ik het snelste als je KPN belt / laat bellen. 

Persoonlijk denk ik dat je vast wel een telefoon in je omgeving kan vinden om te bellen. Je simkaart is toch geactiveerd, zeg je? Wat gebeurt er dan als je probeert te bellen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2025

Helaas niet 

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

Wat gebeurt er dan als je probeert te bellen? Je hebt wel bereik? Heb je de simkaart al in een andere mobiele telefoon geprobeerd?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2025

Al 3 dagen heb ik geen vast of mobiel verbinding. Ik heb de overstap op tijd geregeld, maar nog steeds niets. Ook geen tv. Alleen internet doet het. De chatbot is zinloos.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

Toch is het denk ik het snelste om KPN te bellen op een geschikt moment, of om naar de KPN winkel te gaan. Of om hier geduldig af te wachten.

Over je mobiele telefoon, waarmee je niet kan bellen. Wat gebeurt er als je 'belt' naar *#149#. Zie je dan jouw telefoonnummer op je display?

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2025

De verificatiecode kan ik niet invoeren omdat mijn nummer niet is geactiveerd. Ik ga denk ik naar de KPN winkel. Bedankt voor de medewerking.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • February 17, 2025

Goedemorgen ​@EVI masters 

Ik zie een hoop reacties maar weinig/geen antwoorden van jou op de vragen.
Bedenk dat wij niet kunnen meekijken, we “zien” alleen wat jij vertelt.

Eerst de mobiel dan maar:

1. ben je met nummerbehoud overgestapt van een andere provider?
  2. was de aangegeven overstapdatum al aangebroken?
  3. doet de simkaart van de oude provider het nog?

De overstapdatum wordt in overleg met de oude provider bepaald, rekening houdend met een maand opzegtermijn.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 17, 2025

Maar je simkaart is wel geactiveerd zei je?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 20, 2025

Goedemorgen ​@EVI masters , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

De verificatiecode kan ik niet invoeren omdat mijn nummer niet is geactiveerd. Ik ga denk ik naar de KPN winkel. Bedankt voor de medewerking.

Ben je inmiddels in de gelegenheid geweest om langs een KPN winkel te gaan en zo ja, wat is hier verder uitgekomen? Jammer dat bellen niet lukte want dit is voor dit soort zaken toch de beste en snelste manier om met KPN in contact te komen. Hoor in ieder geval graag van je wat de stand van zaken nu is en of we nog ergens bij kunnen assisteren. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2025

Ik heb alles kunnen regelen.

Bedankt voor de geste.

Fijne dag.