Skip to main content

Hoi,

 

Mijn vader heeft een experia box v10a die vgm met pensioen wilt. Eerst viel de wifi weg of haperde de wifi continue. Sinds gisteren geen internet meee, dus ook geen tv. De beste man kijkt alleen maar tv , dus die niet blij dat de box het niet doet. Ik heb de reset instructies op de website gevolgd, maar het lampje blijft oranje branden.. ik heb ook alle bekabeling gecontroleerd, die zitten goed erin, geen schade alles in tact. Nu werk ik vanuit huis (helaas op mn  mobiele hotspot) en dat is best lastig , zonder internet.. . Wat kunnen we doen. 

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hi @Suj, welkom op het forum! Oei, dat klinkt niet heel goed. Dit hoeft niet percé aan de Experiabox te liggen. Het zou ook aan de internetlijn kunnen liggen die naar het huis toe loopt. Ik kan je hiermee helpen. Zou je de contactinformatie hier nog even willen toevoegen en laten weten weten wanneer dit gebeurd is?


Hi @Suj, welkom op het forum! Oei, dat klinkt niet heel goed. Dit hoeft niet percé aan de Experiabox te liggen. Het zou ook aan de internetlijn kunnen liggen die naar het huis toe loopt. Ik kan je hiermee helpen. Zou je de contactinformatie hier nog even willen toevoegen en laten weten weten wanneer dit gebeurd is?

Het is al verholpen dankje! We hebben een nieuwe box ontvangen want die had storing. De verbinding zelf was goed.


@Suj Gelukkig! Fijn om te horen!