Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten gehad, vergoeding?

  • August 29, 2020
  • 2 reacties
  • 25 keer bekeken

ik hebt van 11 augustus tot met 18 augustus geen vaste diensten gehad ik wou graag dat dit vergoed wordt.hoop snel een reactie van jullie.

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @edeldepira , zie onderstaande link aangaande vergoedingen:

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Antwoord
  • August 29, 2020

Hallo @edeldepira , zie onderstaande link aangaande vergoedingen:

https://www.kpn.com/service/vergoeding.htm#/


Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@edeldepira Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat Jan je van het juiste antwoord heeft voorzien 🙂 . Als we nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!Â