Skip to main content

Hoi,

Tot een half uur geleden had ik gewoon internet en tv. Sinds een half uur heb ik geen internet en tv meer. Het lampje op mijn modem (internetlampje) knippert groen. Wifi en power zijn groen. Nadat ik het modem heb herstart kreeg ik een nieuwe software melding op tv. Die heb ik bevestigd, maar op tv staat nu foutcode 846 met de melding 'ladem van software op tv ontvanger mislukt'. Kan ik begrijpen als ik geen internet heb.

 

Als ik storingen check via de website van KPN zegt hij dat er geen problemen zijn. Ik heb inmiddels meermaals herstart, alle kabels van andere apparaten losgekoppeld en enkel glasvezel rechtstreeks in modem en modem rechtstreeks met tv kastje.

Kan iemand checken of er een storing is of wat de oorzaak hiervan is? Een storing kan voorkomen natuurlijk, maar het is vreemd dat kpn zelf zegt dat er niets aan de hand is. Als ik de troubleshooter doorloopt blijft hij minuten lang op 99% analyse staan en zegt uiteindelijk ook daar dat alles in orde is.

 

Hulp wordt gewaardeerd.

 

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

@Jeroenvelzeboer

Goedemorgen Jeroen !!!

Heb je bekabeld wel internet ?

Is je tv rechtstreeks aangesloten op je Experiabox ?

Wat voor type Box heb je ?

Heb je je Box gewoon uit en aan gezet of heb je een harde reset gegeven ?

Heb je Glasvezel ?


Hoi @Jeroenvelzeboer, geen diensten dus, of werkt alles inmiddels weer? Zou je dan ook jouw profiel willen voorzien van gegevens. Kan ik meteen jouw lijn doormeten. Ik hoor graag van je.


Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.Â