Skip to main content

Hallo allemaal, 

Ik ben een beetje moedeloos. 
op 7-11 is er een Odido monteur geweest om Odido aan te sluiten. Dit is niet gelukt ivm een verkeerde glasvezel lijn. Hij sloot de router van kpn weer aan zodat ik weer gebruik van m’n diensten kon maken. 
Er is namelijk nergens doorgegeven dat de overstap gelukt was. 
Maar toch krijg ik sindsdien geen diensten meer van kpn, terwijl ik hier wel voor betaald. 
Het opzegtermijn ben ik voorbij. 
Ik heb al van alles uitgetest. Ik heb gebeld met kpn, maar ze willen niet helpen. “Ik wilde naar Odido” kreeg ik als antwoord. 
Ik wil graag een makkelijke oplossing, zonder weer ruzie te krijgen met de klantenservice. Daarom bel ik niet meer. 
Odido doet een nieuwe poging op 2 januari. 
Dat zou betekenen dat ik nog geld moet betalen aan kpn terwijl ik niks krijg. 
ik wil graag een oplossing. Of gewoon m’n diensten kunnen gebruiken, of dat m’n abonnement stopt, zodat ik niet hoef te betalen. 

mvg 

Eva Geerards

Ik veronderstel dat jij de overstapservice van Odido hebt gebruikt, zo ja, dan is dat een vreemde reactie want KPN mag dan zijn diensten pas beëindigen als Odido de verbinding heeft vrijgegeven.

Mocht jij van de overstapservive geen gebruik hebben gemaakt dan heb jij inderdaad een probleem.

Hoi ​@Eva18 . Wat een vervelende situatie.  Kun je de vraag van ​@srna513006  beantwoorden?  Maak je gebruik van de overstapservice?

Ja heb ik 

Nou, dan zou het geen probleem moeten zijn….

In dit geval mag KPN zijn dienst pas afsluiten als de monteur van Odido de overstap heeft vrijgegeven, m.a.w., de Odido verbinding functioneert zoals jij die met Odido bent overeengekomen.

Nu begeef ik mij op gladijs, ik denk dat je nu contact op moet nemen met de KPN Klantenservice.

Waarschijnlijk is het heel simpel. Odido maakt gebruik van het glasvezelnetwerk van KPN. Er kunnen niet 2 diensten tegelijk binnen komen, dus die monteur heeft in de wijkkast de verbinding van KPN losgehaald en die van Odido erop. Toen het niet lukte met aansluiten heeft hij die KPN verbinding er niet weer opgezet. 

Enige wat er moet gebeuren is een monteur sturen om die "Patchkabel" weer aan te brengen zodat het KPN signaal weer bij je binnen komt.

@Eva18  Heb je hier nog contact over gehad met de helpdesk, Eva?

Hoi, 

ja het is eindelijk gelukt. 
ik moest het modem aansluiten op m’n laptop. En via de mijn modem site inloggen. Daar kon ik de wifi weer aanzetten. Hij was dus opeens uitgegaan. 

Reageer