Skip to main content

Beste,

 

Ik begin mij af te vragen wanneer KPN mij duidelijkheid moet geven over de behandeling/voortgang van mijn storing. En wat de oplostijd is? Er is hier gisteren een hele beleefde monteur geweest om onze aansluiting gereed te maken voor Pair Bonding(zo heet het volgens mij) in ieder geval een Y kabel. Na het omzetten hadden wij ineens helemaal geen verbinding meer. Monteur had een volgende afspraak en kon verder niets doen, maar beloofde mij dat er contact met mij opgenomen zou worden. Helaas heb ik al aardig wat (zakelijke) ervaring en hoor ik veel negatieve verhalen over de afhandeling van dit soort storingen door grote organisaties zoals die van jullie, helaas heb ik dit nu ook eens heel goed als consument mogen ervaren. Dit gaat werkelijk helemaal nergens over. Er wordt mij continu beloofd dat er contact met mij wordt opgenomen, maar dit gebeurd niet. Ben zelf erg bang dat ik dit hele weekend zonder verbinding zit en krijg heel sterk het gevoel dat het jullie bij KPN weinig uitmaakt.

 

Wanneer wordt een melding als dit urgent bij KPN. Of een noodoplossing zoals een 4G dongle.

 

Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking

We hebben vrijdag te horen gekregen dat er maandag een monteur komt. Ik heb om een noodpakket gevraagd. Aangezien wij dan het hele weekend zonder zouden komen te zitten, zoals nu ook het geval is. Maar deze kon pas zaterdag na 14:30 opgestuurd worden met postNL. Dit heeft voor ons natuurlijk helemaal geen zin. Vond het daarom ook een raar voorstel. Aangezien PostNL niet op zondag bezorgd en volgens mij ook niet op maandag. En mocht dat wel zo zijn dan zal dat bij ons op maandag in de namiddag zijn.

Krijgen wij nog iets van een vergoeding/compensatie? Wij zitten namelijk het hele weekend zonder internet en dit heeft best veel impact op onze huidige mobiele data bundel. En wij hebben natuurlijk ook abonnements-kosten betaald waarvoor wij nu ongeveer 4 dagen geen service hebben ontvangen.

Wij hebben ook een mobiel abonnement bij KPN en het is voor ons nu nog de vraag of wij binnen de bundel blijven. Hier hebben wij normaal gesproken geen last van en is daarom wel vervelend dat wij hier nu rekening moeten gaan houden. We hebben ook een zakelijk nummer bij vodafone, maar hier zijn de mb`s ook aardig snel gegaan. Normaal maak ik gebruik van de wi-fi maar die hadden wij nu niet.

 

gr Rienko


Hallo@Rienko81, welkom! Wat een ontzettend vervelend probleem, dit! Aan de hand van de titel van het bericht begreep ik niet dat je geen diensten had, vandaar helaas ook nu een wat late reactie op jouw bericht. Het is bij ons ook erg druk helaas. Is er inmiddels contact met je opgenomen en belangrijker: ben je inmiddels weer in de lucht qua diensten? Je geeft aan dat je ook mobiele diensten van KPN hebt: is jou niet aangeboden om een extra bundel hierop te krijgen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 


Wij zijn sinds gisteren weer online. Maar heb aan dit alles wel een vervelend gevoel over gehouden. Ik kreeg gisteren via de chat inderdaad te horen dat wij eventueel recht hadden op 50GB. Erg vervelend dat ik 4 mensen van de klantenservice heb gesproken en van GEEN EEN deze oplossing voorgedragen heb gekregen. Terwijl ik zelf om een noodpakket had gevraagd. Had na het oplossen van de storing ook nog gevraagd om een soort van compensatie. Maar krijg nu 5GB extra data en 8,47 voor het niet kunnen ontvangen. Ben voor dit hele gebeuren 1,5 dag thuis gebleven. Ik ben er helemaal klaar mee en heb ook geen zin meer om hier verder nog achteraan te gaan. Dus laat maar lekker zo. Waarom zijn er overigens geen noodpakketten ergens op te halen.

 

Blijkt overigens achteraf dat de monteur van donderdag 24-10 het niet goed had aangesloten. Kan gebeuren, maar dat er dan tot maandag gewacht moet worden…………

 


Ik zie het inderdaad. Mijn excuses dat dit zo slordig opgepakt is! Ik ga in ieder geval intern doorgeven dat we hier zorgvuldiger naar moeten kijken. Jij was hier echt mee geholpen en het is voor ons geen enkele moeite om die bundel aan te zetten. Fijn dat alles nu in ieder geval weer werkt! Mocht je in de toekomst onverhoopt nog ergens tegenaan lopen, laat het gerust weten.