Skip to main content

Wij zouden 3 april ‘probleemloos overstappen’ van Ziggo naar KPN. Een monteur zou alles aan komen sluiten.


Helaas mocht de monteur maar tot de meterkast in huis komen en mocht dus niet de tv’s aansluiten en de superwifi punten installeren en andere zaken doen die nodig zijn voor de volledige installeren.

Wij hebben expres voor de installatie door een monteur gekozen omdat we hele slechte ervaringen hebben met Ziggo.

 

Afgesproken werd dat de monteur weer terug zou komen voor volledige installatie als dit weer toegestaan is. Verzekerd werd door de monteur dat de bestaande aansluiting met Ziggo zou blijven bestaan totdat de boel wel geïnstalleerd is.

Nou dit bleek een leugen, want Ziggo heeft ons een dag later (4april) afgesloten van alle diensten. Nu hebben we niets!!!!

Mijn partner kan nu niet thuis werken en onze dochter kan geen inline school volgen. Fijn hoor in deze tijd. Zij moeten beiden nu buitenshuis aan de slag. Erg prettig in deze tijd, maar niet heus. 

HOEZO PROBLEEMLOOS OVERSTAPPEN.

Wij zouden graag op hele korte termijn, in ieder geval een internetaansluiting krijgen. U begrijpt dat dit in deze tijd van levensbelang is. 

Beste @Vikash , Ja ik heb opgezegd. Mijn vaste telefoonlijn is nogsteeds ‘zoek’, dus Ziggo kan mij niet heraansluiten. Ik gebruik dit nummer voor mijn werk en ik ben al vanaf zaterdag niet meer bereikbaar. Echt balen!!

De druppel was dat de factuur kwam, toen was ik het zat! Er stond zoveel in jullie systeem over de fout die gemaakt is, dat het heel gemakkelijk was om deze tegen te houden.

 

Ik ben heel erg teleurgesteld in KPN. Jullie hebben een enorm probleem veroorzaakt en hebben 0x contact met mij opgenomen om dingen door te spreken. Ik heb verschillende malen contact opgenomen met verschillende afdelingen van de klantenservice van KPN en kreeg het gevoel dat ik als ‘lastig mens’ gezien werd. 

Ik hoop dat jullie van deze case leren. Ik heb er in ieder geval veel van geleerd!

Ik wens je het allerbeste toe!