Skip to main content
Beantwoord

Geen diensten sinds gisteravond

  • August 14, 2020
  • 4 reacties
  • 45 keer bekeken

Evelien Slagter
Nieuwkomer

Sinds gisteravond geen internet, bellen en tv. 

Vandaag alle klanten nee moeten verkopen als ze willen pinnen. Nu een hele lijst met nummers die ik moet verwerken om tikkies te sturen. Ook klanten weggelopen. Kan een keer gebeuren natuurlijk, maar het probleem is dat dit al minstens 4 x in een paar maanden tijd is gebeurt. Het begint echt gênant te worden en lijkt zo onprofessioneel naar de klanten toe. 

 

Ik heb na een lange werkdag eindelijk de tijd om naar de klantenservice te bellen. Duurde een half uur (!) voordat ik iemand sprak. Omdat ik al in bed lig want moet om 3.30 op, kon ik niet kijken welk type experiabox ik heb. Ik heb gezegd dat ik gewoon een afspraak met een monteur wil, desnoods betaal ik ervoor. Ik heb ook gevraagd of ik een compensatie kan ontvangen in de vorm van mb's, die gaan er nl heel snel doorheen. Dit kon niet want ze had echt meer gegevens van me nodig. Toen ik zei dat ze dat daarvoor niet nodig heeft, verbreekt ze de verbinding! Na 30 min. Wachten!

Ik was zeker niet de meest begripvolle klant vanavond maar come on KPN?!!! Really?? 

Hoe gaan jullie dit oplossen??? 

 

Beste antwoord door Bart_

Dag @Evelien Slagter Welkom hier en goed dat je dit meldt. Natuurlijk is hartstikke jammer dat zo'n storing effect op je bedrijf. Zoiets kan -en zal- inderdaad zo af en toe eens voorkomen, maar dat maakt het niet minder frustrerend.

Hoe is de situatie nu? Kan ik nog met je meekijken? Wellicht kan ik je iets meer vertellen. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • August 17, 2020

Dag @Evelien Slagter Welkom hier en goed dat je dit meldt. Natuurlijk is hartstikke jammer dat zo'n storing effect op je bedrijf. Zoiets kan -en zal- inderdaad zo af en toe eens voorkomen, maar dat maakt het niet minder frustrerend.

Hoe is de situatie nu? Kan ik nog met je meekijken? Wellicht kan ik je iets meer vertellen. Zou je in dat geval jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @Evelien Slagter, we hebben niets meer van je gehoord. Heb je inmiddels al weer internet?


Evelien Slagter
Nieuwkomer

Het is opgelost. 

Ben wel overgestapt naar Caiway en hoop dat ik nu af ben van alle storingen.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • August 20, 2020

Reken er maar niet op. Storingen kunnen overal voorkomen.