Skip to main content
Vraag

Geen e-mail meer ontvangen na wachtwoordwijziging in KPN account

• April 22, 2026
  • 7 reacties
  • 41 keer bekeken

Ik heb een wachtwoord gewijzigd in mijn kpn account. Daarna wilde ik een adres wijziging doen en heb derhalve nogmaals een wachtwoord gewijzigd. Nu ontvang ik geen mail meer omdat mijn inkomende mail geen juist wachtwoord heeft. Ik kan dus ook niets meer omdat ik niets ontvangen kan. Hoe dat op te lossen? 

7 reacties

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

@Wd-qpo 

Heb je misschien nog een GMail account of een ander emailadres waar je wel bij kan ? Dan kun je dat gebruiken om een nieuw KPN ID aan te maken. Dan wordt de bevestigingsemail daartoe gestuurd. M.b.v. daarvan kun je weer bij “Mijn KPN” binnenkomen en het wachtwoord opnieuw wijzigen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2026

@Wd-qpo 

Heb je misschien nog een GMail account of een ander emailadres waar je wel bij kan ? Dan kun je dat gebruiken om een nieuw KPN ID aan te maken. Dan wordt de bevestigingsemail daartoe gestuurd. M.b.v. daarvan kun je weer bij “Mijn KPN” binnenkomen en het wachtwoord opnieuw wijzigen.

Kan ikdan weer in mijn oude omgeving komen?

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

@Wd-qpo 

Als ik jouw probleem goed begrijp: Ja.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2026

@Wd-qpo 

Als ik jouw probleem goed begrijp: Ja.

Ik heb een alternatief mailadres en een nieuwe id aangemaakt. Maar ik kan mijn oude mailadres dan niet invullen. De link nieuw wachtwoord geeft het alternatieve adres en dat kan ik niet wijzigen dan zou ik er idd bij kunnen. Ben niet super thuis met computers helaas

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

@Wd-qpo 

Je hebt m.b.v. een ander emailadres + nieuw wachtwoord (beide opschrijven !!!) een nieuw KPN ID aangemaakt. Met deze gegevens (en niet jouw huidige KPN emailadres) moet je kunnen inloggen (bij “Mijn KPN” of https://email.kpn.com ). Dan zou je je wachtwoord(en) van jouw huidige KPN emailaccount(s) moeten kunnen wijzigen. En die nieuwe wachtwoorden moet je dan ook natuurlijk bij het emailaccount in jouw emailprogramma wijzigen.

Indien je wilt kun je dan daarna een nieuw KPN ID aanmaken, dit keer met jouw huidige KPN emailadres.

Een KPN ID is overigens 12 maanden geldig. Daarna moet je een nieuw KPN ID aanmaken. Lukt het hiermee ?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 22, 2026

@Wd-qpo 

Je hebt m.b.v. een ander emailadres + nieuw wachtwoord (beide opschrijven !!!) een nieuw KPN ID aangemaakt. Met deze gegevens (en niet jouw huidige KPN emailadres) moet je kunnen inloggen (bij “Mijn KPN” of https://email.kpn.com ). Dan zou je je wachtwoord(en) van jouw huidige KPN emailaccount(s) moeten kunnen wijzigen. En die nieuwe wachtwoorden moet je dan ook natuurlijk bij het emailaccount in jouw emailprogramma wijzigen.

Indien je wilt kun je dan daarna een nieuw KPN ID aanmaken, dit keer met jouw huidige KPN emailadres.

Een KPN ID is overigens 12 maanden geldig. Daarna moet je een nieuw KPN ID aanmaken. Lukt het hiermee ?

Dank.

echter het lukt niet omdat ik het mailadres niet kan invullen in de tekstbalk. Bel morgen de helpdesk

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 23, 2026

@Wd-qpo 

Kun je eens een plaatje maken van waar je vastloopt ?