Skip to main content
Beantwoord

Geen factuur (e-mail) ontvangen

• September 13, 2019
  • 44 reacties
  • 1043 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

44 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Verklaart ook waarom ik 'm op mijn zonderpuntenenstreepjese-mailadres wel gehad heb😅. Maar fijn dat het nu gewoon weer werkt!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • October 3, 2019
Ik ga dit pas op beantwoord zetten als ik 'm daadwerkelijke (weer) heb. 😉 😄 .

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Haha ik ga 't niet voor je doen!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • October 10, 2019
Vandaag gelukkig wél de factuur van oktober binnen. (vaste diensten)

(alleen de FS correctie-korting voor september klopt niet: zie het daarvoor gestarte topic)

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Heel fijn! Ja, ik zie dat je daarin niet de enige bent.. We komen daar in je andere topic op terug! 😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • October 12, 2019
Hmm, m'n topic over de te lage correctie van Fox Sports Compleet korting september is VERDWENEN! 😡😬

Maar feit blijft. Er is maar 0,70 gerekend terwijl het 3,00 had moeten zijn.
Ik, en waarschijnlijk iedereen met Fox Sports pakket, krijg dus nog 2,30 van KPN.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 12, 2019
Hier nu ook de factuur van oktober ontvangen.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 12, 2019
Hmm, m'n topic over de te lage correctie van Fox Sports Compleet korting september is VERDWENEN! 😡😬

Maar feit blijft. Er is maar 0,70 gerekend terwijl het 3,00 had moeten zijn.
Ik, en waarschijnlijk iedereen met Fox Sports pakket, krijg dus nog 2,30 van KPN.

Is jouw bericht over die verrekening niet naar een verzameltopic verplaatst?

Weet je al welke? Ik heb iemand in een ander topic met precies hetzelfde. Dan kan ik die persoon daarheen verwijzen.....

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • October 12, 2019
Als er een dergelijk verzameltopic is (zou zijn) dan zit het goed verstopt.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 12, 2019
Ik ben even gaan zoeken.

Deze soms?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • October 12, 2019
Oh, verhip. Ja!

Ik zag dat echter niet helemaal als hetzelfde aangezien dat ging om de Compleet-korting die niet klopte.
En nu gaat het om de correctie van toen het de vorige maand niet klopte. Want de Compleet-korting klopt v.a. deze maand weer wel gelukkig. Maar de correctie t.o.v. september is fout.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • October 12, 2019
Ik heb Nic81 nu ook naar dat topic verwezen. Ik neem aan dat er daar wel een reactie gaat volgen.

In dit topic ging het om de niet verstuurde nota's en dat is nu voor elkaar....

wjb
Wijsgeer
  • October 12, 2019
Tja, het is toch logisch dat je maar €0,70 gecorrigeerd krijgt immers
(€12,99 - €9,99) - (€12,99 - €9,99) / €12,99 * €9,99 = €0,70.
Of maak ik nu het rekensommetje iets te complex en had het gewoon €12,99 - €9,99 moeten zijn. 😉

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • October 12, 2019
Hmmm 🤔 😉

Als het 1/3 van een maand was. Maar Fox Sports is op 5 september van 9,99 naar 12,99 gaan. Dat is toch vrijwel een hele maand.

Dan zou het toch € 3 / 30 X 25 zijn .....

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Het is superdruk, dus we zijn er nog niet aan toe gekomen, sorry!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • Antwoord
  • October 14, 2019

Hoi @Marcia_ . Erik wel. Ongeveer tegelijk met jouw plaatste ie hier een reactie over de vergoeding van fox sports korting.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/fox-sports-compleetkorting-klopt-niet-meer-479499/index2.html#post838568

We hebben hier inmiddels duidelijkheid over. Het blijkt dat het toch niet gelukt is om de automatische correctie goed rond te krijgen voor iedereen. Dit gebeurt nu aan het eind van oktober. Het gevolg hiervan is dat mensen die al voor die tijd een factuur krijgen, daarop onvoldoende creditering hebben gekregen (€0,70). Op de volgende factuur, in november, wordt het verder gecorrigeerd en krijgt eenieder alsnog het missende bedrag terug.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Haha top! Ik lag een week op bed met griep, dus zie dit nu pas! Ga je nog een beste antwoord markeren? ;-)

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • October 21, 2019

Haha top! Ik lag een week op bed met griep, dus zie dit nu pas! Ga je nog een beste antwoord markeren? ;-)

Bij deze het "beste” antwoord.

Eén week maar? Maar verder wel snotterig en en af en toe rillingen neem ik aan.

Alsnog beterschap.

Welkom terug :smiley:

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Haha dank! Ik vond zelf een week genoeg! Ben nog niet helemaal fit, maar thuis zitten is ook maar niets! :-)