Dit is het scherm als ik inlog….Wat is er aan te doen?
Er zijn momenteel meer meldingen dat het allemaal wat moeizaam gaat.
Wat kan je doen als inloggen op MijnKPN niet lukt?
Zie https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/wat-kan-je-doen-als-inloggen-op-mijnkpn-niet-lukt-161317
Een wit scherm bij het inloggen?
Helaas duurt het inloggen op MijnKPN best lang. Soms kan het meer dan een minuut duren voordat je ingelogd bent, vaak wordt er dan alleen een wit scherm getoond. Als je dit witte scherm ziet, worden er op de achtergrond wel degelijk gegevens opgehaald. Wij zijn ons bewust van dit probleem en wij werken aan een permanente oplossing. In de tussentijd verzoeken wij je te wachten, vaak lijkt het alsof er niets gebeurt, echter is de site op de achtergrond wel bezig. Het eventueel herladen van de pagina is ook een mogelijkheid.
Het spijt mij maar ik heb gisteren wel 20 minuten gewacht. Overigens krijg ik op mijn app op mijn iphone het zelfde beeld. De site werkt gewoon niet. Niet op Firefox, niet op safari en niet op google chrome!!! Help!!
Ik log net even in als test, en ik heb meteen alle info ter beschikking. Ik gebruik safari.
Misschien even jouw browsegeschiedenis wissen?
Ik zie er inderdaad ook steeds meer meldingen over langskomen, maar net als bij
Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.
Is dit dan niet te wijten aan de migratie van Telfort naar KPN vreemd genoeg zie ik sinds vandaag hetzelfde als ik met mijn KPN ID inlog bij Mijn KPN en voor producten kies die ik nog niet heb morgen pas
En een iets ander scherm deze, die is logisch.
Sinds de overgang van Compleet >Hussel, hier o.a. ook vaak hickups in ‘mijnkpn’
Vaak helpt vernieuwen
Of een keer terug gaan en opnieuw
je kunt het ook via mijnkpn app doen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.