ben eigenlijk nieuwsgierig waarom de een wel en de ander niet glas kan leveren?
het gaat om een nieuwbouw project midden in Purmerend
ben eigenlijk nieuwsgierig waarom de een wel en de ander niet glas kan leveren?
het gaat om een nieuwbouw project midden in Purmerend
Hallo
Deze vraag kun je beter stellen aan Odido. Zij hebben er kennelijk voor gekozen om daar nu (nog?) geen glasvezelnet aan te leggen.
Via de glasvezel van KPN Netwerk rekent Odido een toeslag van € 10 bovenop de prijs als vermeld op de site. Dan zijn ze dus (meteen) duurder dan kpn. Ik vermoed dan ook dat er maar 'weinig’ mensen zijn die Odido nemen i.c.m. KPN glasvezel. En zullen ze er daar nog niet voor gekozen hebben.
En mogelijk zijn er al plannen om ook ODF aan te leggen (al zal dat nog niet openbaar bekend zijn). Ook dan wachten ze natuurlijk.
Ik vrees dat me met contact met Odido ook het antwoord niet krijgt.
Via de glasvezel van KPN Netwerk rekent Odido een toeslag van € 10 bovenop de prijs als vermeld op de site. Dan zijn ze dus (meteen) duurder dan kpn.
Dat was zo (DSL), maar nu berekend Odido voor alle glasvezel netwerken dezelfde prijzen. Zo een voorbeeld van Odido op Delta (mijn schoonouder) of KPN (mijn huis). Het enig verschil is dat Odido zonder eigen apparatuur in staat via Delta 2Gbs te verkopen en niet via KPN op mijn adres (max 4Gbs mogelijk)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.