Skip to main content

We hebben een glasvezelaansluitpunt en de installatiebox ontvangen. Gisteren was de datum dat we konden gaan aansluiten. Helaas kwamen we erachter dat het aansluitpunt in de meterkast geen ethernetpoort heeft. Na wat googlen lijkt het erop dat ee nog een kastje over het aansluitpunt geplaatst moet worden. Dat zit echter niet in de doos. Wat nu???

Eerste stap is een foto plaatsen. Dan weten we zeker hoe je aansluitpunt eruit ziet.


 


Daar moet inderdaad nog zo’n (in mijn geval) zwart apparaat over heen. Die zat bij mij bij de spullen die ik opgestuurd kreeg, en zal bij jou dus nagestuurd moeten worden.

Als je een monteur inhuurt lost die dat voor je op: zhij heeft die dingen in de auto liggen.

 


Dank voor je reactie! Goed om te weten dat de monteur deze standaard bij zich heeft. We gaan dan echter niet de rekening betalen natuurlijk…


Dank voor je reactie! Goed om te weten dat de monteur deze standaard bij zich heeft. We gaan dan echter niet de rekening betalen natuurlijk…

Een installatiemonteur is gratis, even een afspraak maken via de website of bellen met 0800 0402 @Rik-G 


@Nomen Nominandum een monteur is niet gratis. Kost 70 euro…


@Nomen Nominandum een monteur is niet gratis. Kost 70 euro…

das onzin , @Ik_Combineer hoe kan klant gratis variant monteur inplannen


Bellen met 0800-0402 en zeggen dat het niet lukt met de installatie. Die sturen dan geheel kosteloos een monteur op. Let op dat je wel binnen 14 dagen na installatiedatum belt anders wordt het mogelijk wel een betaalde monteur omdat het dan een storing wordt aangezien ze dan geen installatiemonteurs kunnen inplannen. 
 

Edit; Wanneer ze de monteur opsturen graag direct uitpakken en water geven, dan bloeit deze mooi opz


haha dank voor je uitleg ;)