Skip to main content

Wij gaan binnenkort verhuizen naar een net opgeknapt huurhuis. In de woning is duidelijk een glasvezelkabel aanwezig die van buiten het pand binnenkomt, enkel zit hier dus nog geen kastje aan, vanuit waar we een modem/router kunnen aansluiten voor WIFI e.d. 

Via de website van KPN Netwerk zie ik geen opties om het installeren van een glasvezelkastje/FTU te bewerkstelligen. Hoe nu verder? We betreden de woning over 5 weken en zouden dan graag gebruik willen maken van glasvezel. We hebben nog geen abonnement bij KPN, maar zouden dit graag willen.

 

Als je een postcode check doet, krijg je dan te zien dat je glasvezel kunt bestellen? Dan zou je in principe gewoon een bestelling kunnen plaatsen. Wanneer de glasvezel nog niet afgemonteerd is zou KPN dit moeten zien en zal daarvoor een monteur worden aangestuurd.

Op voorhand al een FTU/NT laten plaatsen is niet mogelijk, dit wordt echt pas gedaan als je een abonnement besteld hebt.


Hoi @Cas Busscher .  Ik wil wel even meekijken, als je dat op prijs stelt.

Dan heb ik de adres gegevens van die toekomstige woning nodig. Kun je die in je profiel zetten en mij daarna hier een seintje geven?