Skip to main content
Antwoord

Geen glasvezelkastje ontvangen

• February 7, 2025
  • 3 reacties
  • 52 keer bekeken

Heb nieuw glasvezel abonnement. Er is wel een modem gestuurd, hangt ook al een actieve ftu, maar heb nooit een nt ontvangen.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Fredericus1968 ,

Neem dan contact op met de klantenservice. 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 7, 2025

Hallo ​@Fredericus1968 ,

Neem dan contact op met de klantenservice. 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 7, 2025

Hallo Noordzee, bedankt voor de response, probeer ik al 2 dagen. chat bot verwijst me door. Ik kan geen terugbel afspraak maken ivm mijn werk. Heb meerdere keren meer dan 10 minuten in de wacht gestaan op 0800-0402 ) ivm drukte door een of andere aanbieding. Vervolgens werd de verbinding verbroken. probeer gewoon met een simpele vraag voor toesturen nt aandacht te krijgen, maar kom er niet door.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 7, 2025

Kun je dan geen terugbelafspraak maken voor een tijdstip dat het jou wel uitkomt?  

Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak.Â