Skip to main content

Hallo allemaal,

Ik heb nadat ik de sms van activering heb ontvangen mijn modem etc aangesloten, helaas brandt het lampje van de glasvezel niet, ik heb uiteraard beschermkapje  uit de poort gehaald heb het modem en glasvezelkastje al twee keer kwartier van de stroom gehad maar ook dat lost het probleem niet op, in heb wel een beetje een vage situatie, mijn vorige modem zat links aangesloten, ik ben echt a-technisch verder dus heb me maat gehouden aan de KPN uitleg, ik snap niet zo goed waarom ik twee kastjes aan de muur heb... 😅

Foto toevoegen lukt niet, ik heb dus dubbel kastje (overzet) links met een converter daar zat de oude aansluiting op.

Hoop dat iemand de gouden tip heeft..

 

Bel de klantenservice 0800-0402. Zij kunnen dan meteen met je meekijken. 


Afgelopen donderdag was de activatiedatum van ons abonnement. Alles aangesloten via de installatie hulp. Bij het Internet Modem branden alle drie de lampjes, maar bij het glasvezelkastje gaat het lampje ‘glas’ maar niet branden. We hebben al een paar minuten de stekker er uit gehad en er weer in, helaas hielp ook dat niet. Dus tot nu toe nog geen internet/wifi gehad..

 

Weet je ook misschien wat het probleem was?

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Hoi @BelleB23 . Als je alles volgende de instructie hebt gedaan en het werkt niet, is bellen met 0800 0402 de beste optie.  Zij kunnen meekijken en, indien nodig een gratis monteur jouw kant opsturen.

Heb je al contact gehad?


Het is opgelost door de monteur!


Super! Dank voor de update!