Skip to main content

Hallo,,

Ben nu al 2 dagen bezig om duidelijk te maken dat het wifi signaal niet goed is. Wifi manager getest en het is ook door de medewerkster op 30 maart aangegeven dat dit signaal ondermaats is. 

Op 31 maart nogmaals gebeld...1e medewerker ging testen..kon ff duren..moet het aan een collega vragen die gaat het meten...5 minuten later verbinding verbroken..zelf teruggebeld..andere mdw aan de lijn...oh..ga ik even nakijken en zal het even aan een collega vragen..duurt ondertussen een kwartier. Ik hoor geen enkele oplossing of excuus dat er niemand een fatsoenlijk antwoord geeft. Verbinding weer verbroken maar nu word ik teruggebeld.. met als volgende stap: ga het even navragen bij een collega...na kwartiertje wachten heb ik het bijltje er bij neergelegd. Het lukt KPN dus niet om in bijna 2 uur met een afdoende antwoord of oplossing te komen! Echt heel amateuristisch deze 1e lijns hulp. Ga maar eens vragen of de concullega mijn zeer uitgebreide pakket wel met deugdelijke wifi kan leveren...en ook met een professionele service!!

Hoi @Te geduldige klant en welkom op het forum! Ik heb de titel van dit topic aangepast voor de vindbaarheid. Wat jammer om te lezen dat je telefonisch niet tot een oplossing bent gekomen, maar ik pak dit graag verder met je op. :slight_smile: Zou je hiervoor toe kunnen lichten wat er mis gaat met het wifi signaal? Is het traag, valt het weg en is dit overal in huis zo en op elk apparaat? Of op bepaalde plekken/apparaten? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met je adresgegevens en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik op onderzoek uit! 


Ik heb niks meer gehoord en heb geen gegevens in je profiel kunnen ontdekken, dus ik hoop dat de wifi goed werkt nu. Zo niet, laat het gerust weten! 


Hallo! Na de klacht heb ik een tijdje rond de 35 mbit per download snelheid gehad. Op dit moment meet de speedap 1,30 ??? Mbit. Bedroevend laag. Ook test gedaan met internetkabel in laptop en dan hebben we 94 mbit dus het Wi-Fi signaal is gewoon zwaar onvoldoende. We hebben een contract voor 100mbit maar daar komt KPN bij lange na niet in de buurt. Dus we horen graag hoe jullie de contractvoorwaarden wel kunnen inlossen want wij betalen wel voor 100%. Hoor graag hoe jullie hier in gaan verbeteren. Alvast dank en een fijne dag! Alwin Dekkers


Als je de wifi manager goed doet krijg je bij slecht Wi-Fi 2 experia wifi's gratis. Je loopt door het huis en op het punt waar Wi-Fi echt slecht is blijf je minimaal 5 minuten staan.  Overigens moeten de experia wifi's wel bekabeld worden aangesloten. 


Wifi manager meermaals gedaan...dus ik hoor graag van KPN wanneer ze worden geïnstalleerd...


Dat zal je zelf moeten doen zolang onze vijand corona nog actief is. Overigens staat er in je contract niets over gegarandeerd Wi-Fi. Bij geen enkele provider trouwens. 


Bedankt voor het invullen van je profiel. Ik zie dat de Wifi Manager voor het laatst op 31 maart doorlopen is en dat je toen inderdaad op de 37 Mbit/s zat. Als je daar nu weer ver onder zit is mijn advies om de Wifi Manager nogmaals te doorlopen. Als je onder de 20 Mbit/s blijft zitten zou deze met een eindresultaat moeten komen waar je verder mee kunt, vaak in de vorm van gratis Experia Wifi zoals Joep al noemde. Laat je de resultaten weten?

 


Hallo Sanne..

Wederom gemeten en wederom zwaar onder de maat. Kreeg nu de optie om 2 experiaboxen gratis te bestellen maar dit lukte uiteindelijk ook niet. Dus de klantenservice maar weer contacteren. Terwijl ik nu al weer ruim 10 minuten in de wacht sta mail ik dit bericht maar. Kun jij er voor zorgen dat die 2 experias mijn kant in komen? Zou fijn zijn! Zal wel aan de coronatijd liggen maar ik verwacht van een leverancier waar ik al jarenlang elke maand dik geld voor betaal wel iets meer klantgerichtheid of in ieder geval het gevoel daarvan? Hoor graag van je en een fijne dag gewenst!


Super! Fijn dat je gratis twee versterkers krijgt. Ik kon geen levering vinden, dus ik neem aan dat het telefonisch niet gelukt is. Ik heb ze voor je aangevraagd, ze worden naar je huisadres verstuurd. Je wordt per SMS op de hoogte gehouden van de levering. :slight_smile: Laat je me weten of de wifi beter is nadat je ze geïnstalleerd hebt? Ik hoor graag weer van je en wens je voor nu ook een fijne dag! 


Hi..super! Dank je! Hopelijk kan je de klantenservice er bij doen!;-)


Reageer