Skip to main content

Ik heb toch even een vraag.  Als iemand klant wordt krijgen ze van die wifi versterkers erbij en een periode  korting..

Wat krijgen de vast klanten ?????  Bedoel ik wil die wifi versterkers ook wel maar daar kom ik alleen aan als ik mijn abonnement verhoog…

Of ik moet grof voor die dingen gaan betalen ..

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Ze kunnen kiezen korting of super wifi's.  Dus niet allebei. En al je het abonnement aanpast krijg je ze ook niet. 


Hi @Elkowater, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Zoals @Joep1965 aangeeft, hebben we op dit moment inderdaad een actie waarbij nieuwe klanten kunnen kiezen voor SuperWifi punten of korting op het abonnement. Als zij kiezen voor de SuperWifi punten, dan betalen zij de reguliere abonnementsprijs, kiezen zij voor korting op het abonnement, dan betalen zij voor de SuperWifi punten. Ik vermoed dat jij gebruik hebt kunnen maken van ook een soortgelijke actie korting toen jij klant werd. 

Mocht je problemen met de wifi ervaren, dan kun je onze Wifi Manager gebruiken. Deze online tool zal allereerst een aantal metingen uitvoeren, om na te gaan hoe de situatie is, vervolgens zal hij deze proberen te verbeteren. Na deze verbeteringen zal hij nogmaals een aantal metingen uitvoeren. Als dan blijkt dat de wifi niet voldoende verbeterd is, dan zal hij vervolgstappen aanbieden, om de wifi alsnog te verbeteren. We hebben ook een topic waar nog meer tips staan om problemen met WiFi op te lossen


Reageer