Skip to main content

Goede dag,

paar maanden geleden heb ik een zakelijk hussel contract afgesloten door de partner van KPN genaamd serviceteamm. Ze hebben mij beloofd dat ik 2 gratis super WiFi punten zou ontvangen bij het afsluiten van een zakelijk hussel abonnement van KPN. (Dit staat tevens in hun contract wat ze mij hebben gestuurd)

 

Helaas heb ik deze echter na 2 maanden nog niet mogen ontvangen en na ieder telefoontje zeggen ze dat het geregeld gaat worden want ze versturen deze WiFi punten zelf niet …maar helaas dus tot op heden nog niets gehad??? Hoe lang duurt zoiets ?

Contact met hun opnemen werkt dus niet want ze zeggen het te gaan regelen maar vervolgens gebeurd er niets, dus vraag ik het nu maar hier;)

 

Mvg

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hallo @Blommetjo ,

Je klinkt als een zakelijke klant. Je zit hier echter op het particuliere forum van KPN.  

Bij KPN houden ze ook van helderheid en gemak. De zakelijke klanten hebben andere behoeftes en interesses dan de privé gebruikers. Daarom hebben ze voor ondernemend Nederland een eigen forum: Zakelijk KPN Forum. Hier kunnen ZZP-ers en MKB-ers hun ei kwijt. 
 

Of bel naar 0800-0403. 

 


Hoi @Blommetjo, volgens mij heb je goed advies gekregen van Noordzee hierboven. Ben je daarmee verder gekomen? Zo niet of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.