Skip to main content
Beantwoord

Geen internet

  • March 22, 2020
  • 3 reacties
  • 39 keer bekeken

mlvanAalstVos
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Al enige tijd (weken (ik denk zelfs langer)) heb ik constant wegvallend internet. En als ik dit via kpn wil melden, moet ik een Wi-Fi test doen... wat dus erg lastig gaat als je geen Wi-Fi hebt. En dat is de enige "oplossing" die ik kan vinden. Ik heb ook nergensĀ een telfoonnummer of wat dan ook kunnen vinden. Maar ik zit nog steeds erg vaak zonder internet thuis en zonder enige mogelijkheid om kpn te bereiken, maar betaal wel braaf elke maand mijn tv, internet en mobiel bij kpn.... en mijn mobiele data blijft maar oplopen omdat ik daar bijna alles mee moet doen omdat ik vaak geen Wi-Fi heb.

Wat moet ik doen?

Beste antwoord door Joep1965

We gaan proberen u te helpen want een monteur gaat er voorlopig niet komen. Heeft u glasvezel of koper? Welke modem heeft u? Werkt het bekabeld wel goed? Heeft u tv van kpn en zoja werkt dat wel goed?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 22, 2020

We gaan proberen u te helpen want een monteur gaat er voorlopig niet komen. Heeft u glasvezel of koper? Welke modem heeft u? Werkt het bekabeld wel goed? Heeft u tv van kpn en zoja werkt dat wel goed?


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 23, 2020

Goedemorgen @mlvanAalstVos,Ā  welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

We helpen je graag verder met WiFi, het blijft soms een hardnekkig probleem omdat het zo beĆÆnvloedbaar is door omgevingsfactoren zoals andere apparaten en ook isolatie van het huis. Hierboven stelt Joep al een paar hele nuttige vragen waar we graag antwoord op zouden willen krijgen! Wat mij opvalt is dat je aangeeft dat je helemaal geen WiFiĀ hebt. Je hebt dus op geen enkel moment WiFi, dus kan je de testen / tool niet uitvoeren? Want dan neig ik al snel naar je Experia Box (modem).Ā 

Kan je antwoord geven op bovenstaande vragen en jeĀ Forum profielĀ aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Dan gaan we ons best doen om je hiermee te helpen!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • March 29, 2020

@mlvanAalstVos, ik heb helaas geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of ik hier nog bij kan helpen?