Skip to main content
Beantwoord

geen internet

• June 10, 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Beste,

Sinds twee dagen werkt mijn breedband connectie niet, heb al alle stappen meerdere keren opgevolgd, helaas met geen resultaat waardoor ik nog steeds geen internet verbinding thuis heb. Ik las dat als er geen breedband connectie is en de experts box V 10 aangeeft service het mogelijk is om een monteur in te plannen. Graag response 
hartelijke groet,

Eva T 

Beste antwoord door Bart_

Hallo @Eva T Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op het bericht van collega Erik. Is alles via een ander weg al verholpen? Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Hallo Eva, welkom op het forum! Lastig zonder internet, vooral nu. Je had hiervoor wel werkende diensten? Hoe branden op dit moment de lampjes op je Experia Box? Vul verder alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we hiernaar kijken.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • June 12, 2020

Hallo @Eva T Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd op het bericht van collega Erik. Is alles via een ander weg al verholpen? Laat het gerust weten als we nog iets voor je kunnen doen.