Skip to main content

Ik heb een paar weken geleden een wijziging aangevraagd om van telfort internet en tv naar KPN internet over te stappen. Hiervoor was laswerk nodig waar ik toestemming voor nodig had van de huisbaas. Deze toestemming heb ik (nog) niet en ik heb gisteren een mail gekregen van KPN dat mijn wijziging is geannuleerd. Daar stond verder niet bij welke wijziging, maar ging ervan uit dat het de overstap van Telfort naar KPN betrof. 

Sinds gisterochtend (vrijdag 23/10) heb ik geen internet meer thuis en na contact te hebben gehad met Telfort, ben ik doorverwezen naar jullie aangezien mijn abonnement blijkbaar wel al overgezet is naar KPN. Kunnen jullie controleren wat er op dit moment mis gaat? Ik heb mijn privegegevens ingevuld op mijn account.

 

Nog wat details over het abonnement dat ik wou afsluiten; Het ging om Hussel internet 100 Mbit/s zonder televisie. Hiervoor zijn blijkbaar extra kabels nodig. Om het proces eventueel te versnellen zou ik graag Hussel internet 50Mbit/s zonder tv willen, aangezien ik verwacht dat daar het laswerk niet voor nodig is. Ik hoor graag wat mogelijk is. 

Hoi @Olafvv . Leuk je even gesproken te hebben.

We hebben samen een monteur ingeboekt voor dinsdag 27-10

Ik heb nog wat meer onderzoek gedaan en wat ik nu bij elkaar gepuzzeld heb is dat jij 10-10-2020 bent overgezet naar KPN. Vervolgens is er dus een wijzigingsorder (12-10) in het systeem gekomen waar een aanpassing bij jou thuis voor nodig is. Deze lijkt nog open te staan.  Ik ga er van uit dat de monteur dit kan herstellen.

Ik maak nog wel een ticket aan voor een achterliggende afdeling om naar de administratieve kant van de zaak te kijken. 

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, weet je mij te vinden.