Skip to main content

Hallo,

Heb sinds vandaag geen internet meer in huis.
Lampje van de glasvezel ethernet brand ook niet. Power en glas brand wel.
Hoe kan ik dit verhelpen???
Heb al de modem + glasvezel modem van het stroom gehaald en gewacht, dit helpt echter niet.

Ja heb al 2 keer met KPN aan de telefoon gehangen. Dingen moeten resetten, settings aanpassen etc. Niets werkt en snelheid blijft laag. Wifi manager uitgevoerd en ook hier gebeurd verder niets ook al is het lager als 20 m/b..


Ja heb al 2 keer met KPN aan de telefoon gehangen. Dingen moeten resetten, settings aanpassen etc. Niets werkt en snelheid blijft laag. Wifi manager uitgevoerd en ook hier gebeurd verder niets ook al is het lager als 20 m/b..

Ik zie trouwens dat er toen een ticket is aangemaakt, en dat er een nieuwe modem is opgestuurd. Maar het blijkt dus dat dit het probleem niet oplost, dan zou er verder gezocht moeten waar het probleem zit. Eventueel kan @Erwin_ of @Bram_ hier verder induiken, dat er duidelijk iets niet goed zit is zeker. Wat voor abonnement heb je? En welke snelheid zou je moeten hebben, 1 Gbps? 


@Dennis0809 welke glasvezelkastje heb je in de meterkast zitten? Zou je eventueel hier een foto kunnen plaatsen? Dan heb ik het voor mezelf even duidelijk, heb je dat Glasvezelkastje eens stroomloos en gereset? Ik vraag best veel, maar ik probeer er eventueel inzicht in te krijgen. 😉


Ja heb wel eens de stroom er 30 seconde af gehaald en er weer op gezet. (dit gaf een kpn medewerker aan).
Zie onderstaand

 

 


Dan morgen maar wéér KPN bellen.. Kan niet eens een filmpje fatsoenlijk kijken.Â