Skip to main content

Goedemorgen,

Wij hebben vandaag geen internet. Er zijn geen storingen bekend.

https://www.kpn.com/service/storingen.htm is gecontroleerd.

Alle lampjes branden op de experiabox.

Wat nu ?

Kans bestaat dat er wel verbinding is maar dat op het internet geen data overheen loopt, u kunt het beste 0800-0402 bellen voor een lijn meting om te zien of er wel data over de lijn gaat.

Heb dit in het verleden wel is mee gemaakt als monteur zijnde.


Ben op dit moment niet thuis dus heeft even geen zin. Vind dit wel een raar verhaal.


Hallo @bigblueeyes Welkom hier op het KPN Forum. Er kan veel aan de hand zijn: een een nog niet gemelde storing of toch iets in je eigen netwerk of apparatuur. Met welke kleur branden de verschillende lampjes op de Experia Box? En heb je helemaal geen diensten meer? De tip om te bellen met de klantenservice is een goeie: je krijgt dan een collega aan de lijn die direct met je mee kan kijken en kan controleren of er iets misgaat op het netwerk. 


Nogmaals ben op dit moment niet thuis maar mijn man geeft aan dat het nog steeds niet werkt en alle lampjes branden maar er staat sinds vanmorgen 7.00 uur nergens een storing gemeld. Wij hebben een experiabox v10 en geen glasvezel. We hebben alleen geen internet Tv doet het gewoon


voor de tv gedeelte, is dit digitenne of interactieve tv van kpn?


Dit is interactieve tv


gezien itv wel werkt maar internet verder niet gebruikt kan worden, raad ik u aan zodra het mogelijk is vanaf locatie de service desk bellen, u wordt dan het snelste geholpen dan als we hier alles gaan doorlopen.


Ok dank je wel ik ga zodra ik thuis ben eea even nalopen en de modem resetten en als het dan nog niet werkt de service desk bellen


Als je voorheen een eigen wifinaam en wachtwoord had, kan je checken of hij niet naar fabrieksinstellingen gesprongen is, dus wifinaam wachtwoord wat achterop staat.

Een v10 hoort 4 groene lampjes te hebben, je kan checken of wireless niet uit staat. Deze kan je makkelijk aanzetten door ongeveer 15-20 seconden op het wifi knopje te drukken.

Dat zijn 2 dingen die je nog even kan proberen naast modem resetten.


Heb geen eigen wifinaam en wachtwoord gemaakt dus dat is het dan niet. De experiabox v10 heeft 3 lampjes en die branden alle 3 groen en daarnaast heb ik super wifipunten (3) die ook groen branden


Als je superwifi gebruikt dan is 3x groen goed op de v10.


Is het ondertussen opgelost, @bigblueeyes ?


Het is ondertussen opgelost. KPN gebeld modem resten en daarna WiFi punten gereset en opnieuw gekoppeld.

 


Super!