Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds vanmorgen geen internettoegang meer op Dell laptop. Was vanmorgen aan het surfen op internet. Opeens geen sites meer te openen. Ben wel verbonden. Onderin de balk staat een wereldbol met een teken dat ik geen internettoegang meer heb. Overigens werken mobiele telefoons wel op internet. Heb op internet geen oplossing kunnen vinden. Verder is het windows 10 pro dat ik gebruik amen met avast security. Wie weet hoe ik dit kan oplossen?

 

Hoi @Martin Ho . Welkom op het forum.

Vreemd dat dit zomaar gebeurt. Ik neem aan dat je de laptop al wel helemaal hebt herstart? 

Als dat niet werkt en je hebt het idee dat avast er iets mee te maken heeft, kun je dit meestal (tijdelijk) uitzetten. Even bij het ikoontje van avast kijken. 

Mocht het allemaal niet lukken, laat het weten en dan proberen we je verder te helpen. 


Avast uitgezet. Geen verbetering. Nog steeds laptop verbonden met router maar geen internettoegang.


Hoi @Martin Ho 

Aan de zijkant van mijn laptop Dell (rechterkant vooraan. bij mij)
Zit een knopje (Schuif) daarmee zet je de internet verbinding aan en uit.
Het zou kunnen dat je die per ongeluk uitgezet hebt.
Mij is dat ook een keertje overkomen.


Is je laptop misschien per ongeluk verbonden met een ander netwerk? Kun je nagaan met welk netwerk je nu verbonden bent?


Wifi staat aan. Ben gewoon met mijn eigen netwerk verbonden. Terwijl ik dit typ springt de internettoegang er weer in. Snap er niets van maar zo mysterieus als dit probleem zich voordeed is het ook weer opgelost. Dank voor jullie snelle reactie.


Dat is de power van het forum, @Martin Ho  ;-)

Maar serieus: ik ben blij dat het weer werkt. Als het terugkomt, laat het weten. Fijne jaarwisseling alvast!

 

 


Fijne jaarwisseling!