Hallo, ik heb sinds mei 2023 een probleem met internet. De eerste maand had ik goed internet, daarna waren mijn buren mijn appartement aan het renoveren, en sindsdien heb ik geen internet meer. Het bleek dat ze de kabel hadden beschadigd. KPN is hier 5 keer over geïnformeerd. KPN deed er niets aan, ze wisten heel goed dat de buren schuld hadden. Is er een manier waarop ik mijn geld terug kan krijgen? het contract eindigt over een maand.
Het forum kan je hiermee niet helpen
Je kunt beter Facebook of X proberen
Of Dinsdag na 08:00 uur bellen 0800 0402
Het forum kan je hiermee niet helpen
Je kunt beter Facebook of X proberen
Of Dinsdag na 08:00 uur bellen 0800 0402
Voor storingen en geen diensten is KPN 24/7 bereikbaar
Je hebt wel gelijk maar ik kan een storing van af mei 2023 geen dringende storing meer noemen.N.N.
dubbel, sorry
daarna waren mijn buren mijn appartement aan het renoveren
Waarom renoveren de buren uw appartement?
daarna waren mijn buren mijn appartement aan het renoveren
Waarom renoveren de buren uw appartement?
Heb ook geprobeerd om mijn buren in mijn appartement aan het werk te krijgen, maar helaas ……. niet gelukt
Sorry. ze waren hun appartement aan het renoveren en beschadigden de installaties in hun appartement
Sorry. ze waren hun appartement aan het renoveren en beschadigden de installaties in hun appartement
Heb je nu nog steeds geen internet en bijbehorende diensten
Heb je nu nog steeds geen internet en bijbehorende diensten
Weet je zeker dat door het werk bij de buren jouw installatie schade heeft opgelopen? Dat kan natuurlijk maar je moet het zeker weten. De buren zijn in dat geval verantwoordelijk voor herstel.
Wat zei de monteur erover?
Hallo
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.