Skip to main content
Antwoord

Geen internet en groen lampje brandt niet op glasvezel

• January 26, 2025
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Sinds vandaag geen internet via glasvezel ?? Er zouden geen storingen zijn in Bergen op Zoom .  Groene lampje glasvezel brandt ook niet ?? Modem al diverse keren opnieuw opgestart maar niets helpt . Meer mensen last van ?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Cweegen3010 

Als je helemaal geen diensten hebt op dit moment, omdat er geen internetverbinding is, zou ik je adviseren om de storingsdienst van KPN te bellen.
Een medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan een lijnmeting op jouw glasvezelverbinding uit gaan voeren, tussen de wijkcentrale en jouw woning om te zien wat er aan de hand is.
Ook dat het groene ledje op het glasvezelmodem (FTU) in de meterkast niet brand, zegt al genoeg.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik heb geen internet of Ik heb een storing.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, dus ook op zondagen en feestdagen.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Cweegen3010 

Als je helemaal geen diensten hebt op dit moment, omdat er geen internetverbinding is, zou ik je adviseren om de storingsdienst van KPN te bellen.
Een medewerker die je dan te spreken krijgt, zal dan een lijnmeting op jouw glasvezelverbinding uit gaan voeren, tussen de wijkcentrale en jouw woning om te zien wat er aan de hand is.
Ook dat het groene ledje op het glasvezelmodem (FTU) in de meterkast niet brand, zegt al genoeg.

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in:
Ik heb geen internet of Ik heb een storing.

De storingsdienst van KPN is 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar, dus ook op zondagen en feestdagen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 27, 2025

Dank je . Heb gebeld en KPN stuurt n monteur. Best snel geregeld 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Cweegen3010 

Goed om te horen!
En uiteraard heel fijn dat er snel een monteur bij je langs kan komen.
Hopelijk heb je dan snel weer een goede internet verbinding.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Cweegen3010, goed om te lezen dat het inmiddels gelukt is! Voor zulke storingen is het inderdaad het beste om telefonisch contact op te nemen. Dat kan via het genoemde nummer en als het minder haast heeft kan je er ook een terugbelafspraak voor maken via de site. Via die weg kan er direct meegekeken worden en zelfs opgelost zijn voor wij je topic zien zoals je merkt 🙂