Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en internet en services lampjes op modem branden rood

• February 7, 2026
  • 5 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb sinds vandaag geen internet meer. Heb inmiddels alle mogelijke resets (vaker) gedaan, ook terug naar fabrikesinstellingen. Niets helpt.

Twee lampjes branden rood op het modem: internet en services. 

Kan ik nog iets doen? 

Beste antwoord door kevster

Bij glasvezel zou je dat kastje nog 2 minuten stroomloos kunnen maken. Wellicht helpt dat.  Anders bellen, dan wordt het een ticket en daarna een monteur, beter nog meteen een monteur. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 7, 2026

Nee dat denk ik niet. Bel de klantenservice 0800-0402. 24/7 bereikbaar voor storingen. Spreek in ik heb een storing. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • February 7, 2026

Bij glasvezel zou je dat kastje nog 2 minuten stroomloos kunnen maken. Wellicht helpt dat.  Anders bellen, dan wordt het een ticket en daarna een monteur, beter nog meteen een monteur. 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 10, 2026

Hoi ​@tb0965 . Welkom hier.

Dit is waarschijnlijk mosterd na de maaltijd maar ik ben toch nog even benieuwd of dit is opgelost?  Werkt alles nu? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 10, 2026

Gistermiddag is de KPN-monteur geweest en bleek dat het probleem bij de telefooncentrale (ergens in de buurt?) lag. Dus alles werkt weer prima nu!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dat is in ieder geval fijn om te horen ​@tb0965