Skip to main content
Antwoord

Geen internet en onduidelijk of er een storing is.

• April 25, 2025
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Trix de Munck
Nieuwkomer

Met het nieuwe kastje is het sowieso een ramp.

Nu weer een storing op kpn.

Zoek uiteraard eerst op storing in je postcode?

Nee geen storing.  Loop je alle stappen na. Modem resetten. Kabels loskoppelen. Enz.  Hielp niet. Geen tv. Geen internet

. Geen wifi enz.

Buurtgenoot heeft gebeld met kpn. ( weer)een kabel stuk. Omstreeks 16.00 uur zou dat verholpen zijn.

Kijk net alles na. Verwachte Oplossing na 1.00 uur vannacht. 

Heb een tijdje satellietontvanger gehad en als er dan iets mis was kon je in elk geval je opgenomen programma's  nog kijken. Kan bij KPN niet. Ook belachelijk  dat na 1 jaar iets niet meer te zien is wat je hebt opgenomen 

Was vroeger juist erg tevreden ondanks dat  kpn best duur is. Maar nu...ze blijven ( tevergeeft) opdagen zo der dat er een verbetering  optreed. 

Tevens merk ik de laatse tijd dat geluid en beeld niet syndroom  is.

Dus.KPN. .....

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Trix de Munck, welkom op onze community! Ik hoop dat de storing inmiddels opgelost is!
Als je verbinding niet werkt maar er volgens kpn.com/storing geen storing is kun je altijd meteen even met ons bellen op 0800-0402, een collega kijkt dan meteen even mee!

Sowieso misschien wel handig als de TV niet goed werkt, als je wilt kunnen we hier met de community ook met je meedenken natuurlijk. Zou je in dat geval toe willen lichten wat voor apparatuur je precies van ons hebt en hoe je alles op elkaar aangesloten hebt zitten?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Hoi ​@Trix de Munck, welkom op onze community! Ik hoop dat de storing inmiddels opgelost is!
Als je verbinding niet werkt maar er volgens kpn.com/storing geen storing is kun je altijd meteen even met ons bellen op 0800-0402, een collega kijkt dan meteen even mee!

Sowieso misschien wel handig als de TV niet goed werkt, als je wilt kunnen we hier met de community ook met je meedenken natuurlijk. Zou je in dat geval toe willen lichten wat voor apparatuur je precies van ons hebt en hoe je alles op elkaar aangesloten hebt zitten?