Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en rood Service lampje op Experia Box V10

• March 31, 2025
  • 3 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik heb geen internet. Op de app heb ik alles uitgevoerd maar helaas nog steeds geen internet. Ik krijg nieuwe glasvezel kastje maar ik denk niet dat de probleem daar aan ligt want de lampjes branden groen terwijl op mijn modem de service lampje rood brand kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk helpen want ik kan ook niemand bereiken via telefoon. Ik heb een xperia v10

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi en welkom ​@Erol23!

Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tip van Joep. Onze klantenservice is inderdaad de snelste weg van contact voor hulp hierbij. Je kunt ook een belafspraak maken: dan belt een van mijn collega's je terug wanneer het jou uit komt,  en helpt je verder.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 31, 2025

Voor storingen is de klantenservice 0800-0402 24/7 bereikbaar. Spreek in dat je een storing hebt.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi en welkom ​@Erol23!

Ik hoop dat je verder gekomen bent met de tip van Joep. Onze klantenservice is inderdaad de snelste weg van contact voor hulp hierbij. Je kunt ook een belafspraak maken: dan belt een van mijn collega's je terug wanneer het jou uit komt,  en helpt je verder.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 11, 2025

Ja hoor mijn probleem is opgelost dankzij de klantenservice enige minpunt is dat je ze moeilijk aan de lijn krijgt