Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en telefoon

• June 23, 2021
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Ik bel 08000402 maar constant in gesprek

Ā 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door inekoets

Ik bleek ook niet te kunnen bellen met vaste lijn, vandaar in gesprekstoon. Inmiddels via mobiel contact gehad. Ligt inderdaad aan glasvezel. Nu in afwachting van telefoontje van een monteur die langs moet komen.

Dank voor je reactie!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 23, 2021

Na kortsluiting gister geen internet, Wi-Fi en tv ontvangst meer. Alle tips opgevolgd van KPN maar helpt niet, dus ik zoek hulp

NHendriks
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • June 23, 2021

Kortsluiting klinkt niet goed! Welk modem heb je staan en branden daar nog wel lampjes op? Zoja, welke? Betreft het trouwens glasvezel of een xDSL-verbinding? Als het glasvezel betreft, branden er nog wel lampjes op het glasvezelkastje?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 23, 2021

Ik bleek ook niet te kunnen bellen met vaste lijn, vandaar in gesprekstoon. Inmiddels via mobiel contact gehad. Ligt inderdaad aan glasvezel. Nu in afwachting van telefoontje van een monteur die langs moet komen.

Dank voor je reactie!

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • June 24, 2021

Goed om te lezen dat het probleem inmiddels duidelijk is, @inekoets. Laat je weten hoe het is afgelopen?Ā