Skip to main content

Ik ben helemaal klaar met dat Kpn!

Wederom. Heel de avond geen internet en tv.

Ook door dit ***bedrijf weer eens een wedstrijd van AJAX gemist 

Geven wederom aan storing en binnen 1 dag kan er een monteur komen. 

Heb ik geen ***** aan!

Wil dat het gewoon eens normaal werkt

 

Admin: bericht aangepast volgens de geldende huisregels

Ik adviseer je de community huisregels door te lezen en het even opnieuw te proberen.

 

Schelden met kanker is echt een zwaar gebrek aan woordenschat.


1. Ik heb het woord **** niet eens gebruikt en 2 flikker lekker op met je monteur!

Het word tijd dat KPN eens zijn verantwoordelijk neemt ipv van die reclame met hun dansende kat!

 

Zorg eerst maar eens dat alles gewoon eens werkt 


Volgens mij wilt KPN je daar goed bij helpen door binnen een dag een monteur te sturen. Met een hoop monteurs op zomervakantie is het toch fijn dat KPN zo snel langs kan komen.

 

Dat een storing niet prettig is is meer dan logisch, en als u van voetbal houdt en hierdoor u uw favoriete club niet kan zien is natuurlijk helemaal rot, maar dit zo afreageren op de community is niet eerlijk of netjes lijkt me.

Verder weet ik ook niet zo goed wat je hier doet, want als je iedereen gaat uitschelden die probeert te helpen of mee te denken gok ik dat je niet vaan sympathie of hulp gaat krijgen.


Schelden accepteren wij inderdaad niet binnen de KPN Community. Het gebezigde taalgebruik is gewoon tegen onze huisregels  Het schelden met een specifieke ziekte is al helemaal onacceptabel. 

Dit topic is dan ook gesloten vanwege een ban die de topicstarter heeft ontvangen.