Skip to main content
Vraag

Geen internet en tv, is mijn bestelling geannuleerd?

• March 26, 2026
  • 3 reacties
  • 60 keer bekeken

Ik heb gister een bestelling gedaan.

deze zou actief worden op 27 maart, door een fout met de bestelling vanuit jullie moest het geannuleerd worden en opnieuw besteld. Nu is de activafie datum ineens. 3 april! Ik zit nu een week zonder tv en internet. Niet handig met thuis werk, schoolgaande kinderen die online huiswerk moeten maken.

en nu als ik kijk staat er bestelling geanullerd?

ik krijg wel een noodpakket maar dat gaat het niet oplossen om een week te overbruggen

hoe kan dit? En hoe kan dit zsm opgelost worden.

3 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • March 26, 2026

Wat een vage situatie. Bestelling geannuleerd? Hoe maak je nu dan gebruik van internet en tv? Ander provider?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 26, 2026

Nee we hebben op het moment niks, andere provider heeft per vandaag alles stop gezet.

KPN zou morgen starten met leveren hier maar dat word nu 3 april omdat de bestelling geanulleerd moest worden door een fout van hun.

nu zitten wij een week zonder tv en internet

krijgen een noodpakket maar daar zijn we niet mee geholpen…

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@John101 en welkom bij de KPN Community. Wat ontzettend zuur dat je nu een week zonder diensten zit. 😕 Ik snap dat je daar op zijn zachtst gezegd niet vrolijk van wordt, zeker als je thuiswerkt en je kinderen het internet ook hard nodig hebben. 

Als de nieuwe datum nu 3 april is dan kan dit helaas niet versneld worden. Ik neem aan dat mijn collega's dit ook gecontroleerd hebben en je daarom het noodpakket hebt gekregen. Mocht de huidige bestelling nog steeds op geannuleerd staan, plan dan voor de zekerheid een belafspraak met ons in (rechts onderin). Dan kan mijn collega controleren of alles nu goed gaat.
Heb je niet toevallig gebruik gemaakt van de overstapservice bij ons? Dan zouden de diensten bij de oude provider namelijk pas moeten stoppen op het moment dat je KPN verbinding actief is. 

Als dat niet het geval is, dan is het helaas echt even met het noodpakket werken tot de diensten actief zijn op 3 april. Dat is met name qua wifi bereik en bekabelde apparaten wellicht niet ideaal, maar als je hem op een centraal punt zet is het hopelijk voldoende. Wel fijn dat je in elk geval niet helemaal zonder verbinding zit nu.

Mocht je veel data op je mobiele abonnement hebben, dan kun je eventueel ook een persoonlijke hotspot instellen op je smartphone zodat andere apparaten daar mee kunnen verbinden. 
Hopelijk is het dan goed te overbruggen tot je diensten weer werken en excuses voor de stroeve start bij ons. 

Reageer hier gerust als je nog andere vragen hebt!